listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

.. about me ..

.. hej hej ..
.. par crtica o meni ..
->manjak samopouzdanja.
->neuredna ...
->sarkastična ...
->puna inspiracije za sastave i pjesme ...
-> životinje .. <3
-> volin ljude, aa istovremeno mrzim buku ...
->osjećajna ..
->drukčiji stavovi od večine teenagera ...
->ne odustajem koliko god me tirali ... :D
->imam svoje JA .. iako me lako poljulja ..
->previse brinem za sitnice i upravo sam zato nekad nervozna ..
->bojim se nevjere ...
->prilagodljiva ..svugdi se uklapam lako ..
->uvik svima spremna pomoc .. makar i neznam te osobe ...
->volim diskutirat i bit u pravu
->darezljiva .. kad imam ...
->mrzim materijalno ...
-> sramezljiva, a komunikativna ..
->pucaju me filmovi osvete , al nikad nisam nikom .. haha:) .. ne zelim al .. ^^
->spontana .. bolje to nego neka 'uprogramirana'..
->prekriticna prema sebi .. zadam sebi toliko toga koliko obavit nemogu ..

udri link .. haha .. :)


http://www.scribd.com/

http://www.youtube.com/

http://www.tagged.com/?

http://stilist.hr/

http://www.facebook.com/

cine moj zivot ..

zigy .. macak .. crni macak .. sta bi ja bez njega .. ja i braco ga nasli kad je bio mali ..juuj ..

marinna -ide sa mnom u školu .. komunikativna, mogu joj virovat , s njom sam svašta prošla, trpila je i moje najgore, a i moje najbolje ..

my boy- haha eto aj najbolji momak na svitu ..nemam sta opisivat, al kad je sa mnom mora bit dobar .. ^^ ..(imam ja ukusa ,haha)

ruzica- znam je od malena , bile smo najbolje .. al prominila se .. postala je ono sto je najvise mrzila ..

ciki ciki- s njom sam bila u svadi, al sad smo stvarno super .. i s njom sam svasta prosla .. nema nam ravnih .. obozavam ic kuci kod nje uvik se najedem kolaca .. :DD ..

diviki-znan da mnogi ne viruju u musko zenska prijateljstva, al ja imam puno muskih frendova, aa on mi je najbolji .. odlican .. uvik ce pomoc, uvik ce bit uz tebe , zna puno o meni .. (dobia je okladu :( .. )

hrzicka- moja kolegica .. super je ka osoba, uvik ce pomoc , samo steta sta i subotom i nediljom nije u ST ..

marin-haahahah prika .. trpia e moje ispade na kacunaru, trpia me dok zderem burek .. ma sve naj naj ..

kike- NAJBOLJA .. svasta smo prosle .. je da je mlada od mene , al mogu joj virovat 1000% .. zna masu toga o menii ..

ii bla bla .. neda mi se pisat o svima koje volim i bez kojih nemogu zamislit zivot ..

LJUDI KOJE NE MOGU PODNIT:
-> retardirane materijaliste ..
-> one ljubomorne koji te oce zavadit s osobama do kojih ti je stalo ..
-> one koje nemaju svoj zivot pa oce sjebat tvoj ..
-> nepravedne
-> one kojima su SVI krivi za sve , a ne vide da je problem u njima ..
ŠTO VOLIM ...
->jest .. najveca strast ..
->slušat muziku, pošteno se isplesat ..
->čitat knjige .. horoskop :P .. (ponosna vaga)
MRZIM:
->zelenjavu ..
-> autoritet ..
->matematiku ....


Get Free Music at www.divine-music.info

Get Free Music at www.divine-music.info



Free Music at divine-music.info





subota, 29.10.2011.

bolje se lazno smijat nego objasnjavat zasto si tuzan. damn jea. ^^

ko kaze da covik nemoze inspiraciju imat i kad je sritan? ko kaze da i kad si tuzan dobivas vecu inspiraciju ? inspiraciju mozes imati u svakom trenutku bez obzira koliko ti god govoria da nemas inspiraciju .. evo primjerice ja po sebi znam , dobivam inspiraciju iz dana u dan .. i to vec traje od moje rane osnovne .. od tada zelin napisat zbirku pjesama , posto volim pisat .. al htjela bi i knjigu .. mislim poduzu .. ne onu od 60 strana .. svi govore za vrijeme zadace kako nemaju inspiraciju, pa cekaj ako ćemo iskreno po meni je to razmisljanje totalno iskrivljeno .. jednostavno se ne trude .. ne trude se doprijeti do necega .. izgleda kao da sam ja razlicita od ostalih , koja se trudi doprijeti do veceg smisla pojava i zanima je ljudsko ponasanje .. a sta rade vecina? odmahnu rukom, na jedno im uho ude, na drugo izade .. ja pomno saslusam , i cak vama NEBITAN detaljcic meni je BITAN .. sve svacan u 3 smisla , prvi normalan, drugi hahaha ko nije svatia nesto dvojako i nemoralno lol .. al 3- smatran da su detalji zapravo i motivi za nasu inspiraciju ... je, priznajem volim pisat kad sam tuzna i dugo u kasnu noc .. volin i analizirat ljudske recenice, ponasanje .. jednog dana ce me ti detaljcici kostat .. al do tad .. knjiiigaaa.. bezuvjetna inspiracijaaa .. :*** ...

- 13:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.