četvrtak, 22.12.2005.

Razgovaraju tata i sin danas na povratku od liječnika.
Kaže prvo naš prekrasan sin:"Tata, ja ne bi htio da mi Djed Mraz stavi poklone pod bor.“
Tata sav u čudu upita: „Pa zašto sine?“
On mu odgovori: „Neću ih moći izvaditi ispod bora.“
Tata se nasmijao i objasnio mu da će pokloni biti pokraj bora, tako da ih može uzeti kada se probudi ujutro na Božić.

I tako oni šetaju dalje prema autu, a sinko upita:
„Tata, a kako Djed Mraz ili Sveti Nikola uđu u kuću i ostave poklone?“
Tata mu je objasnio da ostavimo vrata otključana i oni uđu, ostave poklone i idu dalje. Na to će moje pametno dijete:
„Ali onda ti i lopovi mogu ući u kuću ako ostaviš otključana vrata.“

Neki dan češala sam prst koji je dobrano zahvatio dermatitis. On me promatra u čudu i odjednom mi kaže: "Pa što to radiš?". Rekla sam mu da me to strašno svrbi i da ne mogu izdržati da ne počešem. Na to mi on kaže:
"Pa nisi normalna, gledaj sav ti je prst u ranama, nemoj to raditi."

Na večer je počeo moliti:
"Anđelu čuvaru mili, hvala ti što čuvaš mene i mojega bracu."

- 13:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>