blogove koje posjecujem
tina-tina bbb
hanza
hana

Za sve vas

02.04.2006., nedjelja

ovo je car

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 14:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O MENI









Ime:Saznat ces
Rođen:07.02.1992
Idem u:OS“Braca Bobetko“Sisak. 8.r
Živim:Sisak(željezara)
Ljubav:za sad slobodan
Volim:nogomet(uglavnom)sve sta mladi vole...,
Ne volim:umisljene i ljude koji se vole uvlaciti u supak(ulizice)
Slušam:narodnjake uglavnom sve
Naj pjesma:"Moja štikla",Šampanjac,Tako mlada....
Naj klub:Barcelona,Livepool,Werder,Lyon i Dinamo
Naj igrać:Ronaldinho
Best frendovi/ice:HANA.P,MATEA.K,ELVIN,GORAN,AURELIJE,KRESO,IVAN,
ROĐO,CROJF,TATJANA,DINA,MAJA,TONI ,DINO...........................................












Severina
Moja štikla

Jer još trava nije nikla
Tamo gdje je stala moja štikla!

Tika taka, oko pola tri
Stipnut ćeš me da se ne vidi
Znam ja dobro takve kao ti
Djavoli su tvoji kumovi
Zvrc, zvrc, tražit ćeš mi broj
Kuc, kuc, kucaj nekog drugoj!

Jer još trava nije nikla
Tamo gdje je stala moja štikla!

Ojda da ojda da ojda da daj
Ojda da ojda da ojda da daj
Ojda da ojda da ojda da daj
Ojda da ojda daj moja, moja štikla!

Čija? Sette
Čija? Otto
Čija? Nove
Čija? Moja!
I opet mala!

S-s-s-s seks

Tika taka, oko pola tri
Gricnut ćeš me da se ne vidi
Zlatan prsten, tanki brčići
Ma znam ja dobro takve kao ti
Zvrc, zvrc, tražit ćeš mi broj
Šic, šic, bježi ajde drugoj!

Jer još trava nije nikla
Tamo gdje je stala moja štikla!

Ojda da ojda da ojda da daj
Ojda da ojda da ojda da daj
Ojda da ojda da ojda da daj
Ojda da ojda daj moja, moja štikla!

Afrika paprika!

Čija? Sette
Čija? Otto
Čija? Nove
Čija? Moja!
Čija, čija?
Moja, moja
Ajde!

Jer još trava nije nikla
Tamo gdje je stala moja štikla!

Ojda da ojda da ojda da daj
Ojda da ojda da ojda da daj
Ojda da ojda da ojda da daj
Ojda da ojda daj moja, moja štikla!






Mile Kitic
Sampanjac

Jedna do druge, tu ste vas dve
obe u oči gledate me
a ja znojim se, sebe bojim se

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me, pitaš šta mi je

Udara u glavu k'o šampanjac
ja bih s njom do jutra ovde ostao
oprosti srećo, samo sam muškarac
vuče me, prokleto

Jedna do druge, tu ste vas dve
obe u oči gledate me
a ja znojim se, sebe bojim se

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me, pitaš šta mi je







Tanja Savić
Tako mlada

Tako mlada, tako mlada
noću sama lutam ja
zar ne zvuči ko balada
moja biografija

Zauvek ću da te volim
već sam čula to
pa te pitam, da l' to važi
i kad je gotovo

Da li ispod crnog oka
lažna zvezda sja
prepuna je takvih
moja biografija

Tako mlada, tako mlada
noću sama lutam ja
zar ne zvuči ko balada
moja biografija

Tako mlada, tako mlada
moj je princ vec nečiji
nema ljubavi u mojoj kratkoj biografiji

Ne žalim se što mi rušiš
do detinjstva most
žao mi je što mi oči
gube nevinost

Pa već vidim da ti reči
nisu iskrene
previše je to za moje
nežne godine

layout for myspace

layout for myspace



Image Hosted by ImageShack.us&button=0000CC&textcolor=FF0066" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" name="mp3profiles_com" width="300" height="150" quality="High">
Get your player at Mp3Profiles.com