°°˛>....PJESMICE....<˛°°

...Ako me ikada zaboraviš....
...ne zaboravi da zaboravljeni...
...nikada ne zaboravljaju...
...one koji su ih zaboravili...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


...Kaži mi jesi li ikad volio onog ko tebe nije?...
...Kaži mi jesi li ikad shvatio da lažno ti se smije?...
...Kaži mi jesi li ikad čekao u sjeni?...
...Ako jesi, reci mi, tek onda češ znati,kako je meni!...
Image Hosted by ImageShack.us


...U dusi sam dijete koje ne zna mrziti,
...u zivotu sam putnik koji uvijek pronadje pogresan put,
...a u stvarnosti sam budala koja UZALUD voli...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


...pogriješila sam što sam te srela te noći...
što sam toliko zavoljela tvoje plave oči...
iznevjerila sam sebe,
a i druge..
znam da te nesmijem voljeti,
i da moram živjeti dalje...
ima puno dečki...
s kojim mogu biti...
mogu me voljeti,
kao ti...
ali tebe..nikad nijedna neće kao JA!!!!!!..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Ako jednom izgubiš sve, pa čak i ono što si voljela,
živjet ćeš za sjećanje ono što si izgubila…
jer tko voli NE ZABORAVLJA, a tko ZABORAVI nikad nije volio...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Duboko vjeruj u ono sto želiš!
Zapamti: izgubljeno je samo ono od čega smo se odrekli!
U životu poželi samo jedno: da ne voliš izgubljeno i ne izgubiš voljeno!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


°°***Neki jako dragi ljudi...
koji zaslužuju bit tu...***°°

°**°°PoZnAm**°°
Sarah...
Mary...
Gaby...
Ivana...
Patriša....
8b..freaks 4ever...
Nike..
jovo...
Taja&Ivan...golubčići...;))
Preš@...
Valentina...
Mika...
Sandra...
Tea&Sarči&Sandrich....=))

Ana.....
Marina...


***°°Ne PoZnAm°°***
Tamara... °°...malena...°°
nevjerovatno, ali istinito ...
one crazy girl ... Lucija ...
you are my chokolate bear ... Miriam ...
opicena do bola ... Pintarina ....
luce ... Lucija ...


< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

saznat ćete sve o meni...mojim frendovima,ljubavi,
partyima,izlascima....ma sve...samo me morate čitat...i naravno komentirat.... =)))


°°....pa evo nešto o njoj.....°°

ona se zove.... Ena...a prezime nije bitno...hihih
jako zaljubljena...zna čuvat tajne....jako je dobra...
uvijek za zabavu...luda u dobrom društvu...
spaljeno sisato dijete...xD
voli frendove...bez njih jednostavno ne može zamislit život....
obožava partye,maškare...izlaske do kasno u noć.... =))
naravno da voli muziku...pjevat,plesat....
obožava gnjavit ljude...iako nju svi gnjave....hihi
jednostavno je super....i svi ju obožavaju.... ;))
pa rođena je u malom mjestu...nazvano Hreljin...
to mjesto je malo dalje od Rijeke...koje je ona jako zavoljela...
i nebi se nikad odselila....rođena je 25.10.1993..znači ima 15 god...
upisala se u medicinsku školu...za med.sestru....
uuu...samo se javite....ona liječi sve.... =)))
i samo ju čitajte i saznajte što više o njoj....
pusSa....




(=...Nešto šta ona VOLI......=)
x...brze aute...x
x...svoj mob...x
x...komp...x
x...ljeto...x
x...more...x
x...ronit...x
x...zabavne ljude...x
x...motore...x
x...pizzu...x
x...svog psa...x
x...životinje...x
x...moj bivši 8b raz...x
x...pavat...x
x...smijat se...x
x... izvađat gluposti...x
x...svoje mjesto...x
x...blog...x
x...party-e....x
x...maškare...x
x...muziku...x
x...ljubit se...x =))
x...imat dečka...x
x...izlaske...x
x...gledat nogomet...x
x...šopping...x
x...živcirat ljude...x
x...jednog dečka...x
x...frendove...x
x...ljubav...x



)=...Nešto
šta ona NE VOLI...)=
x...svađu...x
x...mržnju...x
x...oholost...x
x...prekid...x
x...rastanak...x
x...ljubomoru...x
x...umišljene cure (KURVE)...x
x...umišljene dečke...x
x...sramežljive dečke...x
x...kaznu...x
x...svađat se sa starcima...x
x...nervozu...x
x...depresiju...x



ovo vam je ona ... :D

Photobucket


my msn ....
enchy666@live.com .... =))

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr






nedjelja, 05.10.2008.

ˇ˘°˛˛°° ... Pusti tugo bar da shvatim da mu stalo, do mene ni malo nije ... ostavi se tugo mene i moje duše ... sad kad se svi snovi moji ruše ... ~˘˘°˛°°

oj ljudi ... evo mene ...
pa meni je super ... danas sam se zabavila ...
bila sam cijelu večer sama s muškima ....prvo
sam bila sa muškima u kladionici ... isse treba im pol godna ...živce sam
izgubila ... al bilo je ok, bar u toplom ...
vani je bilo zabavno ... a bili smo ja&Zrno&Dare&Soki&Preša ...
bili smo pred šk ... zajebavali se ...
onda postalo je hladno , jako hladno ...
meni su starci prošli u Bakar ....wtf ???
a dobro ... pa smo bili kod mene ...neš gledali na internetu ... zajebavli se ... =))
onda smo ja&Zrno igrali pičkin dim ... i kao morali smo exat vodu ... haha
a naravno ja sam Zrnu podvalila rakiju ... kad je on to potegnuo ...
jadan letio je na sve strane ... pio vode ko lud ... jebo mi je sve ...
mi smo crkavali .... bwahahah .... baš mi je bilo zabavno s njima ... lol ... =))
i morala sam ih masirat .... hahahah ... no coment ... xD
kasnije smo bili pred šk pa su došli Dino&Kašo&Daya neš malo ...
Sokiu pukla guma na bajsi ... kako on reče ..LUD SAM!! bacio rajf ...
a LUD SAM!! počeo divljat ... ja sam umrla od smijeha ... inače rajf puno košta ..
to je od "Benetona" ... da, da ...
nisam ustanovila radi čega je bio više ljut ..radi rajfa ili gume ... lol ...hahaha
ma radi gume ... a jadan ... :/ hahaha
ma stalno se nešto događalo ... stalno sam se oko njih smijala ... baš sam danas nekako sretna .... ma super je s muškima ... iako cijeli dan s njima malo ispališ na živce ... al neam veze ... :D
pa bili smo malo kod Dina gledali film ... trbuh me boli od smijanja ....
a luđaci ... lol .... =)))
i tako .... cijeli dan s muškima ... a to ste već zaključili ...xD


ovi ostali bili na Kastvu tj još su ... ma zabavljaju se oni tamo,
muzika, cuga, društvo ... dobro je i njima .... =))


trebali bi ić jedan dan u pub ... kad bude party ...
i pustili su me u pub .... weee al smijem bit samo do 2h ...
a dobro je i to ... trebamo sve ove ostale nagovorit ...pa jedan dan svi doć ....da, da


sutra idemo muškima na tekmu .... joj nadam se da će dobit ...
sretno ... =))


a evo vam malo sljikica .... :D

Photobucket
Rea&Lena ... =))

Photobucket
Crazy ... luđak, hm ...

Photobucket
Klarchy&NIna ... =))

Photobucket
Zbu .... hihihi

Photobucket
Ico&Dare ...

Photobucket
ja&Cvenky ... :D

Photobucket
Zrnić .... lol



| komentiraj! (22) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.