pijani mizantrop

06.01.2008., nedjelja

"the writer has no responsibility... except to jack off in his bed alone, and type a good page" -c.b.



prvo kratki rezime nove godine.
svi mi tvrde da sam ja zaista dočekao novu godinu, ali ja se toga zaista ne mogu sjetiti. mislim, ponoći. ničegaparty. mogao sam isto tako biti i u nesvijesti.
sljedeće, pred par dana sam doznao od kud bi mogla biti ogromna monstruozna tintno-crna masnica na mom bedru. naime, Paula mi je rekla da sam u jednom trenutku samo nestao, i ljudi su se pitali gdje sam, dok nisu vidjeli neke noge kako vire ispod stola. naravno, tolko sam se olešio da sam se izbezumljeno bacio ispod stola, i namjeravao tamo i ostat, pa su me izvlačili. party
bilo je tu još svačega. nabacivanja hranom po cijeloj kući, divljaštva.. u jednom trenutku sam vidio kako Paula pokušava upaliti raketu u parku ispod zgrade i nije mi bilo jasno kako je tamo dospjela. Lovro je vrištao i razbijao neku gitaru za našu razonoduzubo. kada sam se probudio ujutro na naslonjaču s Paulom počeli smo se smrzavati do smrti. kasnije, dosta kasnije - shvatili smo da je to zato jer smo spavali pored otvorenog balkona rofl Davor je spavao na podu prekriven novinama kao skitnica na klupici. valjda se oporavljao od uzbuđenja ranije te noći. mislim, ipak je na neku foru uspio slučajno jednog lika puknuti tosterom u glavu i razbiti mu lice, pa je ovaj počeo dijeliti udarce i krvariti po cijeloj kući.
otišao sam se popišat na wc i shvatio da su mi prsti na ruci namazani ružičastim lakom pa sam se malo zabrinuo dok se nisam prisjetio šta je to bilo, i da me to Paula namazala. Davor je također bio našminkan po cijelom licu. roflrofl
druga stvar koju sam shvatio je bila ta da mi se nije od pića samo pričinjala ogromna pukotina na dnu zahoda, i cijela kupaonica je poplavila. (možda i bolje s obzirom na moje gnjusno riganje neprobavljene hrane po tom nesretnom mjestu rolleyeszubo). uglavnom, kasnije su mi rekli da su ljudi bili dovoljno mutavi da bace petardu u wc i sjebu ga u 3 pičke materine roflroflrofl

*

danas je konačno zaključen natječaj radova za novi knj. časopis, i trenutačno sam na iglama jer čekam da se udostoje objaviti rezultate, i totalno mi je svevišnje zlo od jučer. jučerašnja večer je u stvari bila sasvim dobra, bili smo u močvari, nismo se smrzavali, bio sam tolko jebeno pijan, uh,
al iz nekog prokletog razloga, ili možda jer sam ja bio prepijan pa nisam niš shvaćao, S.o.m nije svirao!!!!! ili ga bar ja nisam vidio da svira. a po meni je to najbolji hr metal band, i to uvjerljivo. umjesto njih su na pozornicu izašli neki tetkasti pederi. band prije je bio ful oke, al di je S.o,m., jebo sve u guzcu, usta i slomljenu ruku!! a još smo vani ja i davor slušali sound probu od S.o.m-a i zvučali su tako nenadjebivo i moćno, kao i uvijek namcorheadbangno pa šta se to bilo dogodilo..
u svakom slučaju, ništa za to, čujem da će ovaj mjesec imato još dva (!!) koncerta u zgu pa vam fakat svima savjetujem da dođete. to vam je, čisto radi informacije, totalno spor "etno" doom metal sa nekakvim čudnim zavijanjem i fantastičnim growlanjem i vikanjem kad ga ima. s.o.m .otpuhuje jaja, vjerujte mi na riječ! ma, u biti zašto bi meni vjerovali, evo našao sam čak njihovu web stranicu, i evo:
tu su vam mp3-i: http://www.somdoom.com/content/category/7/14/28/
a tu su vam live videi: http://www.somdoom.com/content/category/8/13/30/
yeeeeeeeeeessssssss..
kvaliteta snimki je nešto slabija al nema veze.

da. a jučer sam, zanemarivši to što nisam vidio S.o.m. , spoznao Užas. naime, kada sam se vraćao doma tramvajem, i kada sam bio negdje oko džamije , iz nepoznatog razloga sam sišao s tramvaja i zabrijao si nač neku prečicu do tam di vozi 34. i uspio sam se izgubit ko nikada u živutu, nisam imao pojma di sam. satima sam lutao nekim jebenim malim uličicama, i na kraju završio u jebenom novom zagrebu!! pa jel ot normalno?!? roflroflroflno
da, ja sam , umjesto da od džamije odem negdje do draškovićeve il tako nešto, krenuo u SASVIM SUPROTNOM smjeru, prošao autobusni kolodvor, ušao nekak u novi zagreb i tam negdje sat vremena tražio tramvaj. kako se to dogodilo, jebo me otac ako znam. nonoroflroflludparty
koji užas, e. totalno sam u 3 ujutro bauljati tim malim smrdljivim uličicama, a žive duše nema na kilometre okolo, da pitaš di si. mračni vrtovi zijevaju u tebe, sa svega par prozora gori neko slabašno svjetlo, a tebe boli i riga ti se i šalješ cijeli ljudski rod potiho u pizdu materinu.. Isuse.
na kraju sam izbio na jebene tračnice i pratio ih neko vrijeme pa sam došo do neke usrane stanice. tam je bio neki dečko, a ja mu priđem, sav smrdim po alkoholu i drugim gadostima, i pitam ga izbezumljenim pijanim glasom: "e, dečko... dečko! jebote, e, daj mi reci koji je ovo dio grada!" ROFL Isuse što si je on morao misliti u tom trenutku haha. znam samo da je osto ovak ----> O.O
lol zubo



yesnaughty

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.