pijani mizantrop

14.10.2007., nedjelja

kurac i noge

šta je to, jebote, bilo sinoć?eekeekeek
opet kaos.

izašao sam van s davorom, i prvo smo išli oko maksimira nekim uličicama i tražili sjedište Gamadi, skupine underground hr pisaca. kada smo ustanovili gdje je to, otišli smo pit, a ja odlučio fotokopirat neka svoja sranja i donest to tamo jedan od idućih dana.

vani je sve ličilo na to da se neće baš pit, jer smo imali samo za litru vina po svakom, i to nas je deprimiralo. ali smo zatim sreli pulu i frendice te smo počeli pit, i dobivat još vina. nemam pojma od kud je stizalo, ali bilo je tamo, stalno novo i novo. dok je većina ljudi morala ići doma, ja sam nakon popijene litre skužio da okolo po ostatcima u bocama ima još najmanje jedna litra, pa sam si to pretočio u svoju bocu, i imao sam iznova litru, ali ovaj put nije bilo čisto već nekakav bambus. neko me još častio pivom, i već sam bio olešen od pića, a onda je davor doveo neku žensku, a ona rekla da možemo svi kod nje (ja, davor, i još neki lik) jer je sama doma, i da možemo tamo nastavit pit. normalno da smo krenuli. party

putem smo ja i davor bili već mrtvi. vrludali smo ulicom i bauljaliparty, i stano gubili ovo dvoje iz vida. našli smo neke kokice u smeću, nenačete skoro, pa smo ih ponjelizuboroflfino. od nekud se stvorilo još dvije litre vina, nakon što sam dovršio svoju bocu. nije mi bilo jasno od kuda to vino stalno curi. eekuvijek kada se čini da se nećeš napiti, onda se najviše ubiješ obavezno. to je zanimljivo.

ušli smo u autobus i počeli se voziti. bili smo mrtvi, i padali smo po busu u zavojimarofl, derali se, rasipali kokice i vino svuda okolo,eekroflrofl a ljudi su nas gledali sa zgražanjem. prazne boce kotrljale su se posvuda po podu. vozili smo se novim zagrebom nemajući blage veze gdje idemo. davor je u busu zbario neku poznanicu, a šminkeri iza nas su se s nevjerovanjem smijali gledajući ga.rofl

došli smo u tu kuću. bili smo negdje u, mislim, Utrinama, ali nisam siguran. kada smo ušli, malo smo pušili i pili, i jeli sve što nam je došlo pod ruku. sigurno smo predstavljali strašan prizor. napravili smo neku štetu u stanu, mislim da je tako nešto bilo, ali ne mogu se sjetiti što je to koji kurac bio. nešto smo pokvarili, ili zaprljali ili razbili, ne znam. rofl

uglavnom, onda je davor odjednom legao na pod i počeo ovu žensku dirati po nogama. točnije, stopalima, LOL!eekeekeekludroflroflrofl i stalno je pijano mrmljao kako je to njemu užasan fetiš, i kako je to oduvijek htio, da mu neka ženska s nogama dira kurac!eekeekroflroflrofl i nekak je nagovorio ovu žensku da skine čarape i dira ga po kurcu prek hlača!
ja sam skoro crkao od smijeha kada sam skužio što se događa. sjedio sam za stolom i davio se od smijeha, i proljevao vino. onda mi je to dozlogrdilo. i otišao sam negdje u drugu sobu da budem sam jer me sve boljelo i bilo mi je zlo. davor na kraju nije stigao nigdje dalje u svojim igricama sa ovom ženskom, tim bolje. jer, i on ima curu, a i ona dečka! jebo ih ja! nonobang

neko vrijeme sam, kojih deset minuta spavao u nekom krevetu, zavukao se totalno pod deke, a onda me neki vrag uhvatio, i počeo sam urlati u sred noći u toj zgradi, brijem da su me svi živi čuli, moje luđačke krikoverofleek. nakon toga su ostali otišli svi spavat u taj krevet, a meni se više nije spavalo, pa sam visio za stolom u kuhinji, pio i pričao sam sa sobom.rolleyesnut

probudio me zvuk zvonjave mog mobitela. skužio sam da ležim izvaljen preko neke stolice, totalno ubijen, sa hrpom smeća i boca razbacanih uokolo. ostali su još spavali u drugoj sobi ko zaklani. a ja sam skužio da se RAZDANILO! JEbote! eekeekeekeekheadbangnono
javio sam se na telefon. to su bili starci koji su me psovali da gdje sam više.
shvatio sam da moram krenuti, da je sad vrag odnio šalu i da smo pretjerali s raspašoom. pogledao sam na sat. Jebote! bilo je sedam sati ujutro! još sam bio pijan, i na potpuno drugom kraju grada, da ni sam ne znam gdje, u nepoznatoj kući!
uletio sam vičući u drugu sobu i lupajući davora: "diži se, jebotebog, diži se!! jel znaš ti kolko je sati, jebem ti krv?!?!" lik se probudio i totalno šokirao kada je skužio da je jutro i gdje smo završili. stvar je u tome da je on još taj dan bio rekao starcima neka ga očekuju ranije, hahaha! pa, zakasnio je doma samo kojih 10 SATI HAHAH!roflroflrofleekeekparty brijem da je tako najebao kad je došao doma. ja sam došao doma u 8, spavao do 2 poslije podne. jebote.eek

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.