SAPUNICA PIJANIH BUDALA

nedjelja, 15.04.2007.

Četvrtak 12. i Petak 13.

UPOZORENJE : SLIKE JOŠ NISAM STAVIO AL NE BRINITE JER SUTRA SU TU......


Došlo vrijeme da se momci žene(a dobro ne ženi se niko al ide tak pjesma......) i da napišem novi postić.
Naime riječ je o dva mala "domjenka"(da ziher;na domjenku nema alkohola,a kamoli u tolikim količinama...) kod Marte u četvrtak i u petak kod mene.
Mogu odmah reč kako ne bi došlo do zabune da su tulumi,ako već niste primjetili,non faking stop kod Marte ili kod mene i već smo se zasitili tih prostora jer znam kako je ujutro.
Recimo samo da mi se neda više gledat zrigane ili još gore pokenjane(kasnije malo više o tome.....hahahaha) školjke,a ponekad tj. jučer i zrigane kade.
Dakako bilo je tu i Kirby sa svojim rigoletom po umivaoniku al bilo bi malo bolje da nije izbacivo kobase koje sam predhodno narezo.........
Al ajde nečemo sad radit rezime svih tuluma več držimo se teme.


Nakon ovog dugačkog i odvratnog uvoda zaželio bi prvo,svima onima koji nisu još jeli,dobar tek i uslast.


MARTIN DOMJENAK

Organizator:HRC
Mjesto radnje:Martina hiža
Vrijeme radnje:Četvrtak
Šta smo pili:Gembač i Vodka(to su cure pile jer to nije piće za muške svinje poput nasrofl)
Jelovnik:10 krmića,paket čevapčića(cca. 20 kom.),11 kobasićki,2 kruha,i ona jedna kobasa koja je pala s roštilja i Monika ju je pojelamouthwashmouthwash
Pečikurec:Sertić Mario zvan Sero-Sova(o toj čudnoj pojavi u sljedečem javljanju)
Suučesnici na domjenku:Monika,Maya,Deni(troje navedenih pijanaca nisu niš radili več samo pili i čekali da se roštilj zgotovi;a dobro nekaj su malo pomagalinjaminjaminjami)


PETAK 13. KOD HRCAeek

Kao što svaka priča počinje s onom velikim BILO JEDNOM DAVNO tako će i ova kad se bude prenosila s koljena na koljeno.............................
Ipak je ovo samo još jedna od strašnih priča za laku noć za petak 13.
Strašna priča započinje sa Sero the Serem i rigam u isto vrijeme koji je prvi došao u ukletu kuču koju volim zvati DOM.
Došao je sa svojom glavom pod miškom i nosio je Gucci jaknu(uuuuuuuuuu,kak strašno…).
Nakon njega uletio je s motornom pilom Deny the Pittbull(usro sam se od straha,a dobro prisralo mi se pa sam se istivario).
Zatim priča se nastavlja s dolaskom dviju vještica(Moni the Kokoš i Marta the Plavuša s mozgom) koje naravno nisu imale onaj gadan prišt na nosu s dve tri dlake na njemu koje se prpošno vijore na vjetru.
Kirby the Papučar(simptomi te bolesti su se smanjile al ne skroz) sa šeširom na glavi par puta je zavitlao svojim čarobnim štapićem al uzalud jer naime noge mu još uvijek smrde(provjereno mojom kljukom).
Maja the Mrga(ziher pa nije zbog XXXXL veličine…) samo je sjedila ko žaba(a kaj če mi ovo KO) i čekala svog konja na bijelom princu da ju zbari pa da se pretvori u ono što volimo nazivati MC(ono kao DJ da ne ispadne restač,hahahaha) Donald’s.
Svi smo se nacugali i poumirali i nismo živjeli sretno i zadovoljno(a kamoli zadovoljeno) do kraja naših malih bijednih života…….

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SERO ISPROBAVA MUZIKU(ne onu iz njegove guzice)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SERO,MONY,MARTA(s lijeva prema desno)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
PRSTE K SEBI,NIJE NA PRODAJI(rrrrrrrrrrrrrrrrr)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ZNATE KAJ SE ČUJE KAD LAV STANE NA MINU????
LAV IS IN THE AIR!!!!!!(heheheehehe)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DEČKI SE NISU DUGO VIDLI PA SE JEDNOSTAVNO MORAJU ZAGRLIT(zapravo pjevaju al tak zgleda)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
RINGE RINGE RAJA,DOŠO ČIKA PAJA....................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SVI DEČKI ZA JEDNOG I JEDAN DEČKO ZA SVE(cure.....)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TU SAM NAPOLA,KO I SVI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
E TU SAM NEGDJE VEČ DOŠO RASKOPČANIH HLAČA SA WC-a I BACIO SE NA KREVET MRTAV,NESJEČAM SE KAJ SU RADILI AL ME NIJE BOLILA GUZA UJUTRO(hehehehehehe)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ŠEĆER NA KRAJU,DENY ZBUNJEN DO JAJA I MONIKA KOJA MU SE SMIJE(u sebi.....)
Nadam se da vam je ova priča utjerala strah u kosti(da ziher) i da sad nemrete spavat.Znam da ja neču moć jer opet sam dobio sračku……




Napisao HRC the Pimpač(Lažem,jako lažem,tolko lažem da mi je nos počeo rast………)

- 22:36 - Komentari (9) - Isprintaj - #