SAPUNICA PIJANIH BUDALA

petak, 12.01.2007.

HA HA Ha Ha

Evo pošto su se većina njih s ovog bloga oglasili vrijeme je da se i ja oglasim....Evo ja sam dio ove ekipe i vjerni dečec one male monike....hehehe...Nego da ne pišem nekaj bezveze ja ću vam pisati o tako nazvanom ljubavnom trokutu Hrcu (magarac na prvom mjestu),Kirbiju (konj na drugom mjestu), i Deniju (tj pit bull na trećem mjestu).Pošto smo svi tri živine različite naravno postoji par kolačića o svakom i kako to funkcionira..Ovako prvi i najstariji je Hrc to već znate no ono što ne znate on je kompulzivni inicijator zajebancije među nama,naravno svojom kompluzivnošću potakne mene i tako se nadopunjujemo naravno samo na verbalnoj razini (pišem ovako stručnim riječima da neki ne shvate što zapravo pišem).A zadnji,al ne nevažan dio ekipe je Kirbi on se zna tu i tamo ubacit u zajebanciju naravno kad se ne žnjara sa svojom jedinom ljubavi kak joj on to voli tepat.Jel tako Kirbi dušo??hahahaha..Da nebi bilo da sam samo njih popljuvo ovdje što je zapravo smisao ovog bloga,naravno u obliku zajebancije sad ću nekaj napisat malo o sebi nekaj..Ja sam vam posesivni druškan...Imam mana ko i svaka šuša..čuj malo znam biti debos i malčice znam koji put naređivat al zato imam svoje vjerne prijatelje da me upozore na greškice kao i ja njih,npr hrc i ja kirbija upozoravamo da ne bude tolki papučar,mi hrca kad je u krivu i kad je jebeno tvrdoglav onda zna stvarno raživcirat osobu al šta češ ličanin je u srcu i duši...Naših slika već imate pa neću stvaljat više...Mi smo vam ko braća dalton samo kaj fala kurcu imamo malo mozga (osim hrca tu i tamo hehehe šala) AJmo muška vojsko uzvratimo ovim našim boljim polovicama na blogu...one vode po donošenju istine ajmo i mi malo istine donjet...I da Hrc dosadan si u muško ženskim odnosima to si imo na starom blogu samo kopiraš i staviš tu pa se čini ko da si najmarljiviji...tak se nebumo igrali...A ekipo mi se vidimo još nadam se..pozdrav...


Napisao: Deny

- 12:48 - Komentari (13) - Isprintaj - #