14.01.2007. / nedjelja

Tugo,nesreco...Ona više nije bila tu...

Evo jos jeban s.... post,a sta cu kad neman pametnijeg posla pa moran pisat a sta cu.Jos san u kurcu ka sta vidite...evo jedna rec za nekoga:Moj zivote dvaput san umra za njom.Prvi put kad san je vidija ja,drugi put kad je otisla,zivote moj dvaput san umra,umra za njom...Ponekad mislin da je sve uredu a onda mi nesto odjednom da neki cudan znak da neman sanse i ot me satraje...neznan sta i pisa vise bolje ce ove pisme to rec nego ja...

Ona dolazi, jednostavno osjetim
mozda mi sapne snijeg sa grane
sta mi donosi, kusur od ljubavi
il' malo srece minulih dana
ne znam kako, al' znam, ona dolazi
Kad suze govore, istina razvaljuje
i svaka rijec me obori s nogu
to sto si varala, to bih ti oprostio
al' sto si mene, to ne mogu
Tugo, tugo, nesreco
nikoga nisam tako volio

Crvena Jabuka-Dirlija(live)

Sve one brazde koje su za mnom ostale
Mogu pričati svaka svoju priču.
I sve one noći koje bi danom postale
S prvim svjetlom su izgubile sjaj.
Najtoplije riječi za nju ja sam dugo skrivao
Moje pjesme su pjevale o nama
I svakim danom sve sam joj bliži bivao
Svaki dan me vodio ka njoj, dan me vodio ka njoj
I odjednom;
Vidio sam grad zaboravljen u zidinama
Ljubavi. Taj grad tražio sam godinama
Našao sam mir. Dozivao sam nju.
Ali ona više nije bila tu.
Ona nije bila tu.

- 00:04 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.