09.01.2007. / utorak

?!?!?!?!?!?!?!?!

Ako san te ikad volio znaj da je bilo iskreno...ako san se ikad mrzio znaj da je to bilo zato sto te puno volim...kad god bi te pokusa zaboravit nebi moga jer si mi stalno u glavi i neizlazis...ali kakve koristi od svega toga kad ti nemas snage sebi priznat i meni sta osjecas...samo znam jedno da cu te uvik VoLiT ma koliko bolno bilo...znan da zvucin ka jadov i pickica,ali tako se osjecan...nikad nisan volio,a sad kad san tebe upozna mislin da san te zavolio...i kako sad da se otkacin od tebe i kako da sad zaboravin na sve jer ti si mi u mislima...bez tebe nikad necu biti vise ''svoj''...Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim ocima. Ako negdje postoji bol onda je to zivot bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!(stvarno san zalostan,ali boli me k....)...
Ima neka tajna veza
Za sve ljude zakon krut
Njome covjek sebe veze
Kada bira sebi put
Sidro koje ladju cuva
Da ne bude buri plijen
Tone skupa sa tom ladjom
Jer je ono dio nje
Ima neka tajna veza
Tajna veza za sve nas
Ima neka tajna veza
Tajna veza za sve nas.
Sad znan koliko se god ja trudio zivot mi nikad nece pruzit priliku da budem s tobom...
RUZICA SI BILA

- 21:51 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.