tonkin kutak:-)

subota, 29.07.2006.

MALO PROMINJENI STIHOVI!!!

Nekako sam baš čudno raspoložena...Htjela sam pisati o ljubavi..o osijećajima,ali ne znam bi li se mogla zaustaviti...pa sam SLUČAJNOdead jutros pročitala ovu predivnu Oliverovu pismu,i rekoh:"MOram je napisati"...No,kako on to piva Njoj,ja neću,već ću ja pivat Njemurolleyes,i zato ću malo riči izminiti-ali svejedno-ona ostaje predivna....Onaj ko zna -i ko je patio,volio i izgubio-ZNA!!!zaliven!!!!

Kad je meni nebo dalo Te,
reklo mi je,idi,bit ćeš njegova,
U srcu sam te nosila,
otkad sam se rodila,
al sam kasno svatila,
da nisam ja za Te!
Tog sam dana tebi došla ja,
osim sebe ništa nisam imala,
a i čim bi te prosila,da bi tebe dobila,
SRCE NIJE DOVOLJNO,i nisam ja za te!!
Živote moj,dva put sam umrla,umrla za njim!
Prvi put kad sam ga vidila ja,drugi put kad je otiša,
živote moj dvaput sam umrla,umrla za njim!!
Kad te danas vidim da si s njom,
ja od tuge za tren ostarim,
i nebo je pogrišilo,
karte je pomišalo,
od tebe me odvelo,
uzelo,dragi.......

29.07.2006. u 13:25 • 7 KomentaraPrint#

subota, 22.07.2006.

"EVO ME DOMA,BOLJE SAM ODMA":-)

Da,da...evo i mene.....Vratih se ja iz Zagreb grada u čet.ujutro-ali tribalo se i naspavati malo,odmoriti,ZAPLIVATI U MORUgreedy,izać malo sa društvomparty...itd....itd....
Pa sad već skoro svi i znate da sam UPISALA ŽELJENI FAKULTET....i ne samo upisala,nego na 3 od 4 koje sam prijavila sam upala,ali ipak sam tila POLITOLOGIJU(tuljo-to su ti političke znanostiwink)već odavno-i šta sam tila-to sam i dobila.....Upala sam još i na novinarstvo,i na Učiteljsku....ali na Filozofski nisamrolleyes,iako to me nije puno ni diralo-ja se za to nisam ni s od spremala i došla sam skoro pa iz zajebancije samo da vidim šta je to....i usput je bilo praktično-bio mi je dan prije od pol.tako da sam razbila neku vrstu tremewink....jest da je bio užasno težak prijemni ali...nisam ga ozbiljno svatila i nisam ni prošla:-)!!!!
Bilo kako bilo-upisah politologiju i sad su puna 2 miseca odmora pridamnom...ima da uživamparty!!!
Jedava sam dočekala da dođem kući-inače-ja obožavam Zg....i gori znam često boraviti po misec dana-ali ovo je bilo neizdržljivo....valjda zbog pritiska,nervoze,vručine....i zadnji smo rezultate i upise imali i tome išćekivanju nikada kraja i taaako u nedogled...Još zadnja 2 dana su mi svi otišli i Ejla i Kiki i Jope i svi drugi pa sama bila....ali sve je dobro šta se dobro svršithumbup!!!
Hahaha-ali imala sam vam jedno tragi-komično iskustvo sa kontrolim u tramvajuyes!!!Naime,ja se od 7.gor.svaki put u Zg.vozim tramvajem i možda sam 2-3 puta kartu kupila,ali kontrole nikada-i sada-ja imala jednu kartu koju sam uvik držala uza se i stala kod one mašine -kao -za svaki slučaj....i TAJ put ja umorna,tramvaj prazan ,i ja sila!Zatvorila se vrata-i on meni:"Kartu molim"!Ja ga pogledam onako samouvjereno i kažem:"Da,imam,samo malo da je nađem". I izvadim ja kartu,ponosnonaughty,a on će meni:"Pa karta ne valja-nije timbrana"E-tu sad počima prava pričawink-ja se pravim luda da kako timbrana-i mi izaašli i sad ja njega uvjeravam kako sam prvi put u zg.i da mi niko nije reka da kartu timbran već samo kupim-i ja tako isto jučer kupila i bacila-da to tako ne ide u nas-da ja stvarno nisam znala....Traži on mene dokumente,pa 150kn.kazna,ako ne onda policija-ja se opet navila,i da nema dokumente,a imala krupnih 100kn.i pošalje me priko puta razmiit...ja se vratim,a njih dvojica me čekaju na klupi,i sam mi gleda u dekolte(a nije da ga nisam imalarolleyes),i"Ljepotice,a šta ću ja s tobom"...i tako se dog.da ima dam za piće i to je to-i sad on meni objašnjava kako to ide sa kartama-a ja samo šta ne puknem od smija....haha....nema šta-lipo sam ja to odglumila:-)!!!Eto-možda se sad i ne čini tako smišno kao da vam pričam...ali ipak sam to morala napisati!!!
Bilo je svega zanimljivoga gori....i ode kad sam se vratila....npr.sinoć-a ko zna- zna....preksinoć sam u 6 skoro doma došla-a sinoć odma iza ponoći....uspili su me taako nanervirat da je bilo bolje da mse maknem...Koliko god neke jude voliš toliko te nekada znaju i razočarati...ali vajda je sve to samo sastavni dio života i što se prijr svati tj.što ja prije svatim da nisu svi iskreni pošteni i dosljedni svojih riči i postupaka i naučim šutit i okrenit glavu da ću tako bolje 100 puta prolaziti u životu....ali strav me da ja tako ne mogunono!!!Možda me sinoć samo puca pms bio-a možda ipak nešto nije bilo u redu od njih(a nije),i ponavljam-KOLIKO IH GOD VOLILA-neke od njih kao sestre(zna to kuma br.2,i pile)toliko neke stvari...ali dobro-triba i to proć-sutra će opet biti sve po starom.....valjda-nadam se!:-)Šteta bi bilo jer toliko mi znaće da bi sad ta jedna njihova ne fer situacija bila kobna i moje odlaženje znak "ne druženja"!!!
A znam da vas priča o Mr.Dotičnom zanjima....ali-da-razmišljah dosta o tome u Zg.i bilo mi je ok.gori kad ga nisam vidila(čuli se jesmo),i bio je gori Netko vridniji meneili ti Neki ljudi vridniji mene...i svatiš da...možda to i nije to-da je netko meni posebno Drag i sve-ali....ne!Jer sa svima sam se mogla zajebavati(mislim na muški rod),i svašta-ali s njim nikada ne-pazila bi na svaku rič-i onda ponekada ispadneš i glupmad....ali-sad imam feeling da i snjim simple can be myself!I to je lipo znati...I da,vidiloa sam ga jučer nakratko-zorom-i bilo je i njemu i meni drago-pukli od smija oboje(misec dana se vidili nismo)i samo onako-razminili par"zajebancija"wink...ništa posebno-i da-bilo mi je jako drago viditi ga-i da-nešto me zaškakljalo-ali....čeka mene život i Zagreb,a on...kud koji mili moji!
Eto-napiskarah se ja....i opet mislim kako sam nešto zaboravbila-a pojma nema šta....a nije ni bitno-sad ću češće svračati...I´M BACK............uživajte miparty!

22.07.2006. u 15:00 • 8 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

"Dođi da vidiš,dođi da se diviš, i poželjet ćeš ovdje da....."hehe.....:-)prosudi sam....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
govornicka.blog.hr

POVRATAK (Dobriša Cesarić)


Ko zna (ah,niko,ništa ne zna.Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
Desiti - velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

U moru života što vječito kipi,
Što vječito hlapi,
Stvaraju se opet, sastaju sopet
Možda iste kapi-
I kad prođe vječnost zvjezdanim putem,
Jedna vječnost pusta,
Mogla bi se opet u poljupcu naći
Neka ista usta.

Možda ćeš se jednom uveče pojavit
Prekrasna, u plavom,
Ne sluteći da si svoju svjetlost lila
Mojom davnom javom,
I ja, koji pišem srcem punim tebe
Ove čudne rime,
Oh, ja neću znati,čežnjo moje biti,
Niti tvoje ime!

Pa ako i duša u tome trenutku
Svoje uho napne,
Sigurnim će glasom zaglušiti razum
Sve što slutnja šapne;
Kod večernjih lampa mi ćemo se kradom
Pogledat ko stranci,
Bez imalo svijesti koliko nas vežu
Neki stari lanci.

No vrijeme se kreće, no vrijeme se kreće
Ko sunce u krugu,
I nosi nam opet ono što je bilo:
I radost, i tugu.
I sinut će oči, naći će se ruke,
A srca će dići-
I slijepi za stope bivšega života
Njima ćemo ići.

Ko zna(ah,niko,niko ništa ne zna.Krhko je znanje!)
Možda je pao trak istine u me,
A možda su sanje.
Još bi nam mogla desiti se ljubav,
Desiti - velim,
Ali ja ne znam da li da je želim,
Ili ne želim.

(meni nešto najdraže šta postoji u svjetskoj i hrv.književnosti:-).....)

HM...PAR CITATA, STIHOVA, MIŠLJENJA...ŠKRABAM UGLAVNOM

deadI budi takva kakva jesi ,ne mijenjaj se za sva blaga. Uvijek nek ti misao resi ona tiha patnja draga, ma koliko bila žena, uvijek više tajna budi .Budi šutnja al iskrena nek te vječno slute ljudi…..


PIŠEM PISMO TINTA MI SE PROLI, DALEKO JE ONAJ KO ME VOLI!!!O MOJ DRAGI KARAMELO MOJA , PITAJ NANU OĆUL BITI TVOJA?!VOLI, VOLI, DALEKO JE KO ME VOLI…..(Tamara Obrovac)


«Nijedan Čovjek nije Otok, sasvim sam za sebe. Svaki je čovjek dio kontinenta, dio Zenlje. Smrt svakog Čovjeka smanjuje mene, jer sam obuhvaćen u čovječanstvu. Nikad ne pitaj kome zvono zvoni – Tebi zvoni!! (E.Hemingway)


JEDNOM MOMKU!(od mene)
Prolazeći kroz ove godine misleći da smo stvoreni jedno za drugo, stvorilo je u meni iluziju :Da si moj princ na bijelom konju!» Imao si prilika biti sa mnom, više nego što će ih vjerojatno itko drugi moći imati, a ti ih nisi znao iskoristiti! A sada…sada sam nova osoba, okrećem novi list života! Ali bez obzira na sve, u meni UVIJEK možeš naći PRIJATELJA!!!


LJUBAV NIJE SREĆA! – Znaš li kad mi reče? LJUBAV- to je rana, i ta rana peče!- LJUBAV BOLI, BOLI KAO ŽIVOT BOLI…(A.G. MATOŠ)


AKO JE LJUBAV GRIJEH- JA SAM VELIKI GREŠNIK!!!


Kada jednom budeš shvatio koliko si mi u životu značio, koliko sam te voljela, koliko me je zbog tebe duša boljela, bit će kasno i valjda će ti biti jasno da će ti život biti kazna teška i da ću za tebe biti nepopravljiva greška…