¤ pieces of myself ¤

04.05.2007., petak

Promjenjivo

kišne kapi svom silinom udaraju u moje prozore...klize i odnose sa sobom zadnji tračak nade da ću se promjeniti...da sam se promjenila...
vuk mijenje dlaku ali ne i čud...nisu starci bili ludinono
ne mogu...ne mogu ja to na vaš naćin...ni na iti jedan tuđi...ja to znam samo na svoj...
ovi kili koje više niti ne vučem za sobom nego se oni sami vuku za mnom ne mogu pobjediti u utrci na 100m...šprint mi nije jača strana...ja sam igrač na duge staze...
ne maratonac...samo trkač koji trči polako...penjač kojem treba duže da osvoji vrh...
bila sam zaluđena...vašim rezultatima koji su došli u tako kratkom vremenu...onom istom vremenu koje sam ja pustila kroz prste...
a borila sam se...
stvarno jesam...trudila se da ne odustanem...jela ono što mi na papiru piše...joj kako mrzim to...
kako samo mrzim kad mi se ne jede j***na manistra na pome a ja je moram jest...mrzim to!!!
i neču više tako...bez šušta i gušta...
možda sam tako odlućila i zato što kod mene nema takvih rezultata kao kod vas...možda sam zbog toga malo ljuta...malo razočarana...
kako bilo...odlučila sam...
iako sam prije tjedan odlućila da neću odustat evo sam odustala...
i dobro je...
malo jesam tužna...malo mi je žaj...ali morala sam...
vračam se svojoj dijeti...svojoj prehrani koja mi je lani odnjela 13 kila...i nije ih vratila...
vračam se svom povrću bez kojeg nemogu zamislit dan...i svom voću i svojim jogurtima u svako doba dana a ne samo kad je dan proteina...
pozdravljam tjesteninu...i onu fetu kruha koju su mi " dozvolill " za ručak...
pozdravljam rižu...pozdravljam meso...ne volim jesti životinje...
(mortadela? ljudi moji to je konj...plamenita životinja...moji su nekidan jeli konjano)
dobro mi došla natrag moja djeto...nedostajala si mi...
znam da si spora...ko puž...ali mi daješ pravo izbora...mog izbora...
idem sad...idem se družiti sa svojom djetom...možda je i prošetam malo...nije dugo bila u mojim krajevima...
( i ako mislite da sam pukla...nisam...wink...dobro je)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 17:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.