Misty morning

subota, 22.04.2006.

whoa!!!

Nije mi suđeno da objavim ponovno zadnji post!jucer mi se izbriso,a maloprije sam ga ponovno napisala i nije mi se objavio!!!mad
...no dobro...
treca sreca!
-inace...sama rijec ROĐENDAN mi zvuci tako gadno i stravicno...podsjeca na vrijeme koje prebrzo ide.tako ja od pomisli na rođendan nisam mogla zaspat,nisam znala što cu sa sobom...tad su nastale sljedece misli..


A vrijeme...

Vrijeme se pretvara u slova iz staklenke.
Prodornim glasom doziva slike iz albuma
I smije se mojim crtarijama na ormaru.

Mali prijatelji odlaze na sve strane
Dok ne sjednu na visoke stolice.
Poceli su kupovati drvene zvijezde
I zaboravljaju dane sunca.

Ali vrijeme...
Poklonilo mi je puno malih kutijica.
Tisuce razglednica na zidu.
Dalo je smisao suncokretu.

Image Hosted by ImageShack.us


pingvini

boje

nove price

promjene

......


WELCOME TEA!!!

a svima pozdrav!!!

Ako ne ide,probajte drugu mogucnost.Mozda ni tada nece ici...
- 12:06 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>