<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari *prikazi & sakri* Image Hosted by ImageShack.us
A tKo SaM jA?

<..moj blog sa pričom..>

-ime: sanja
-živim u: grižanama headbang
-god: 14,5 (jos maalo pa 15)
-horo. zn.: blizanac
-volim:
>spavati!
>pjesme (slušam sve što postoji) pjeva smijeh
>sve slatkiše (čokoladu, bombonchice...etc.) fino
>društvo, frendice
>izlaske!
>pjevati (al kad me niko ne sluša)smijeh
>Tree Hill i sve vezano uz Tree Hill
>zabavu
>ljeto
>jednog dečka...cerek
>komp,msn,internet
>etc.
-ne volim:
>umišljene, razmažene, bezobrazne i dvolične ljude
>jesti kelj i tripice mad
>ponedjeljak (osim kad sam heppi, onda je ok!)
>kad mi je dosadno rolleyes
>svađati se
>glupe hrvatske sapunice puknucu
>etc.
-u slobodno vrijeme:
>ludujem s frendicama
>rolam
>idem do crikvenice
>surfam netom
>odmaram se
>etc.
-treniram: atletiku!!
-možete mi se javiti na msn:
sanja15.bareticka@hotmail.com
>često sam na njemu pa me lako možete naći!


LiNkOwI--kOgA cHiTaM:

<..moa andy..>
<..karmen..>
<..christine..>
<..mirela..>
<..tinea..>
<..katarina..>

Super blogovi:
<..dora..>
<..valentina..>
<..arijana..>
<..roberta..>
<..fredy..>
<..fairy..>

Blog.hr
Forum.hr






More Cool Stuff At POQbum.com



sLiKiCe:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**nemogu..ja vise nemogu..ni suzu pustiti, sto mi to radis, boze snage mi daj bar da te mogu mrziti..**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**..al ne dam ti više ni tren da me povrijediš, dosta si ljubav gazio..i divno je vidjeti kako sad odlaziš, s tobom je sve prokleto..**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**voli me iz inata,voli me bez ostatka,voli me bilogdje sam,bas takvu kakva jesam..voli me kad me nema,voli me pored svega,voli me kad nijedan bas razlog za to nemas..**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**cini mi se, mijenjam se, netko novi postajem..dignem pogled i nasmijem se..i guram dalje, guram dalje..**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**moj je zivot igra bez granica, umorna prica, trganje stranica na kojim ništa ne piše..jer moj je život vječito padanje, kad zbrojim poraze ništa ne ostane..samo još vučem navike..sve na tome ostane..**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**..htjela sam da sakrijem da u stvari plasim se, da cu te izgubiti ako priznam sve..**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**..pobjegla bih noćas negdje s nekim daleko, da mi laže, da mi kaže - lane moje maleno, da sam mu u mislima dok se igra prstima..**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**al glumim, glumim da mi kisa ne smeta..glumim da toplo mi je, a ko santa leda sam..**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**ponovo,ponovo pred tobom gresna stojim..ponovo,ponovo za tvoju ljubav molim..**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**o zasto nisam ni ja cigareta bez filtera, samo da setam od prstiju tvojih do usana..**
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

**..dodirni me, prstom po tijelu, imaj me cijelu, opusti se..**
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

sWaShTa PoMaLo:

Kako znaš da živiš u 2008.?

1. redovito posjećuješ stranice MySpace i Facebook.

2. godinama nisi igrao/la solitaire s pravim kartama.

3. glavni razlog da ne ostaneš u kontaktu s prijateljima je taj da oni nemaju MSN.

4. pretražio/la bi cijelu kuću da nađeš daljinski upravljač umjesto da odeš do TV-a i uključiš ga.

6. tvoja večernja aktivnost je sjedenje za računalom.

7. čitaš ovu listu i smijuljiš se.

8. razmišljaš koliko si glup/a što čitaš ovo.


9. bio/bila si previše zauzet/a da primijetiš da nema broja 5.

10. vratio/la si se da to provjeriš.

11. počeo/la si se smijati samom/oj sebi.

12. pao/la si na ovo.




Zašto je bolje biti žensko:

Ne postajemo ćelave.

Slavimo svoj međunarodni praznik.

Rado nosimo ružičastu i ljubičastu boju.

Uvijek znamo da je naš sin zaista naš.

Imamo prednost u igri potapanja brodova.

Često ne trebamo plaćati račune.

Prve smo među taocima koje puštaju.

Ako smo prevarene, žrtve smo.

Ako prevarimo, muškarci su budale.

Možemo prespavati kod kolegice bez opasnosti da će nas nazvati homoseksualcima.

Možemo se usredotočiti na više stvari odjednom.

Žena predsjednika je Prva dama, a muž predsjednice… Tko je on?

Ako se odlučimo za mušku profesiju, mi smo hrabre inovatorice. Ako se muškarac odluči za ženski poziv, on je homić.

I konačno, možemo raditi sve što i muškarci, i to na visokim potpeticama!




13 životnih fraza G. G. Márqueza:

1. Volim te ne zbog toga što si ti, već zbog toga sto sam ja kad sam pored tebe.

2. Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće te nikada rasplakati.

3. Samo zato što te netko ne voli onako kako bi ti to volio, ne znači da nisi voljen cijelim njegovim bićem.

4. Pravi prijatelj je ona osoba koja te drži za ruku i dodiruje tvoje srce.

5. Najgori način da ti netko nedostaje jest da sjediš pored njega i znaš da ga nikada nećeš imati.

6. Nikada se ne prestaj smijati, čak ni kada si tužan. Netko će se možda zaljubiti baš u tvoj osmijeh.

7. Možeš biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekoga ti si cijeli svijet.

8. Nemoj provoditi vrijeme s nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom.

9. Možda Bog želi da upoznaš mnogo pogrešnih osoba prije nego što upoznaš pravu i na tome ćeš mu, kad se to bude dogodilo, biti zahvalan.

10. Ne plači zato što je završilo. Smij se zato što se dogodilo!

11. Uvijek će biti ljudi koji će te povrijediti. Nastavi vjerovati, samo budi oprezniji.

12. Postani bolja osoba i budi siguran da znaš tko si prije nego što sretneš nekog novog, a nadaj se da ta osoba zna tko si.

13. Ne opiri se toliko. Najbolje stvari događaju se onda kada ih ne očekuješ.




Pitanja bez odgovora:

Kako Tweety održava ravnotežu na ljuljački kada ima tako veliku glavu?

Ako su Popaj i Oliva samci i nikad nisu vodili ljubav, odakle se onda stvorio Popaj Jr. i zašto toliko nalikuje na Peru Žderu, ovisnika o hamburgerima?

Ako je Kojot imao dosta novca da kupi na tisuće glupih ACME-ovih uređaja da ulovi Pticu Trkačicu, zašto nije samo izašao i kupio si pečenu piletinu s pomfrijem?

Zašto Superman, Batman i svi heroji nose gaće na hlače?

Kad razmislimo kako špinat djeluje na Popaja - je li to stvarno špinat? Možda je to marihuana pomiješana s Red Bullom?

Kakvo to smeće piju sedmorica patuljaka da i nakon 20 sati rada izlaze iz rudnika pjevajući, pokvarenjaci?!

Zašto je Pink Panther uvijek gol?

Zašto je Crvenkapica morala postavljati toliko pitanja prije nego što je shvatila da je bakica zapravo veliki zločesti vuk? Je li bila retardirana ili slijepa?

Zašto svi Disneyjevi junaci nose bijele rukavice i imaju samo četiri prsta? Možda nam šalju poruku da postoje vanzemaljci?

Zašto Incredible Hulk uspije uništiti svu svoju odjeću osim hlača? Od kojeg su materijala one napravljene?

Zašto svi negativci žele uništiti planet? Gdje oni misle poslije živjeti?

I zašto obitelj Kremenko slavi Božić kad su živjeli PUNO prije Isusa?



*kRaJ*

Image and video hosting by TinyPic


utorak, 04.03.2008.

>>..*..*..*..iT's SnOwInG..*..*..*..iT's NoT sNoWiNg..*..*..*..<<

Da, da...pada snijeg...pomjesan s kisom!! =((...katastrofa!! iako ne volim zimu, hladnocu, i sve to, snijeg mi je jedino dobro u vezi zime...a kod nas ga nikad nema!! buu... cry
Ugl, owo mi je 2. post i zacudo, dobila sam inspiraciju! smijeh Danas ljepo andi i meni (kao uvjek u skoli) dosadno, i sjeti se ona da se odemo potpisivat, jer je KONACNO uzela marker! wee... i dobro, idemo nas 2 pod velikim odmorom u skolski wc, da se potpisemo. Naravno, umjesto planiranog jednog potpisa, na kraju smo se potpisale malo vise puta...hehe... I sve bi to bilo ok da ravnateljica nije 10 min poslje toga otisla u wc, jer smo joj bile "sumnjive" (mi sumnjive?? ma nee..zujo..haha...). Da, i odmah dosla nama na sat zbog nas dvije...kao "sta smo pisale po wc-u, morat cemo to oprat specijalnim deterdzentom za markere..." i sl..rofl... ma daj, sad jos treba samo da nam i neku kaznu izmisle...bang Ma, uopce me to ne zabrinjava.

Ewo, dodat cu jos par slicica i textove iz par pjesama:

**i want to be a hunter again
i want to see the world alone again
to take a chance on life again
so let me go...
let me leave...**


**i always said that i would make mistakes,
i'm only human, and that's my saving grace,
i fall as hard as i try
so don't be blinded
see me as i really am,
i have flaws and sometimes i even sin,
so pull me from that pedestal,
i don't belong there...**


**go on
get out of my head
i'm on the wrong side of a parallel universe
am i alive or just dead
i've been somewhere in the dark
living in a crash world**


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto, to bi bilo sve za sad.

PoZz AnDy, kArMeN, BeTi, lAuRaMa & svima drugima koje sam zab.

wave kiss mah

p.s. Andy ocemo i sutra sarat po skoli? hehe...
e da, i ima da me sad dobro iskomentirate, jer sam se ovaj put potrudila trazit inspiraciju...smijeh

PoZz

- 16:19 - kommaj (43) - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.