Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 09.06.2005.

...i to se dešava...

...nakon mnogih probdijenih noći, hektolitri kave, bezbroj nepovratno izgubljenih živci, psihoze u razvoju etc. v sredu sam konačno položil KLEIN-a koji uopće nije mali kak bi si neki mislili po nazivu. Čak sam se danas i naspaval i za ve je se vredu, doma došel, viiii... Makar je vreme nekšno fuknuto i čonte su mi se zmrzle, al me bolja polovica grejala, hehe... A, je danas sam btw. i kolokvija z pedologije položil. I je Gačić, pogodi s kolko... 5, slovima PET...tak ftruc! E, da me Ljubo rušil, iskoristil bi se stvari s ovih sliki u prilogu. Eh zvlekel se...
PS: pošto je mog starog, cjenjenog oca, koji je danas došel po mene na željezničku, živciralo kak sam u prošlom postu napisal da idemo žagat i "susede THE F WORD v zdrav mozak", ubuduće bum koristil frazu "štemat f zdrav mozak". Ili možda ne? Ko zna, pa ipak ovde nema cenzure!
DOWN WITH THE CENSORSHIT!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 20:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>