Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 03.05.2005.

ŠTEMANJE-ŠTREBANJE

...ve je tek utorak, a baš malo prije sam saznal da bum moral ostati do petka navečer v zagrebu, užas! Jebote vježbe z pedologije, drbamo po blatu kaj deca. Verovatno doma pem z busom f pol osam i uz nekaj sreće dojdem van oko 10, bwhhee... Pošto sam se zaozbiljno primil vučenja fest me živcira nekšni debil kaj iznad mene već tjedan dana štema nekšnoga bogmaterisusa...(i trenutno baj d vej). Zel bum mu toga HILTIja i lubanju mu zaštemal, prekprokleti dabokcrko... I of munjeni drač kojega se trebam štrebati mi na žifce ide, tu valjda niko nije čul za učenje z razumjevanjem, zato su i si tak fuknuti... Eh drugi put nešt zanimljivo napišem, ve moram na vežbe z mikrobiologije, JUPI! ps-slike od petka čim ih dobim na mejl...
- 12:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>