Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 26.04.2005.

pubertetlije

...kako provoditi ‘najlepše’ vreme svojega postojanja v smrdljivom gradu prepunom umišljenih, samodopadnih, arogantnih i narcisoidnih wannabea?? Eto, serem, ima i luđaka i frikova tu. E, pa onda jedino o čemu moreš razmišljati je kak da daš frikin uvjeta za tu prvu godinu, a nikak da se steraš štrebat, jebatiga, koncentracija. No kaj, nade još ima, nadam se da bum se steral rešiti to nekak. Ustvari, to nije tema ovoga posta, htel bi s svima koji ovo čitaju objasniti jedno – ONI NISU KAK MI!, A MI NISMO NI MALO SLIČNI NJIMA!
Sad znam zakaj su pankeri na lošem glasu, zato jer je npr. zg prepun nekšnih kvazi pankera koji nebreju sročiti dve smislene rečenice i misliju da su popapali svu pamet sveta. Dok je nekome vrhunac dana kaj se okolo fali o tome kak je njemu Sid bog stvarno se zapitaš kaj je s tom maloumnom papčinom. Valjda je f okeju il nečemu sličnomu pročital da je pank pak v modi, pa se isfurava. Zna se da bu ga to ionak prešlo za par meseci, da bu hodal po partijima i gutal bombone, ali ne, on ve ima dve kazete od sex pistolsa, crta okolo anarhije i nema pojma kaj to opče znači. Katastrofa kak me to vužge, jebatiga, dečko je došel f pubertet pa je glavni. A, dok ti uvali spiku da on ubiti mrzi crkvu, ali ipak ide tam jer mu treba pet z vjeronauka ili pak zbog mame koja ga prisiljava, onda mi se stvarno zgadi se. Odi ti lepo posle jebene meše i pranja mozga do mekdonaldsa, pa si pojedi par kancerogenih crkotina i nek to bude vrhunac tvoje mentalne osvještenosti.
Sad znam zakaj se v zagrebu pankeri separiraju v grupice. I bolje, jedni su pubertetlije (mentalno, nema veze s godinama) koji sima v okolici ideju na živce, a drugi pak imaju neke ideje, bore se za svoja uvjerenja, za jednakost, za anarhizam... Kaj drugo ovim prvima reči nego – OSTAT ĆEŠ SAMO PUBERTETLIJA STARI, KAŽEŠ DA SI PANKER, NE SERI! To je jako veliki problem sa zagrebačkom scenom, a sretan sam kaj v Čakovcu tih samozvanih foliranti NEMA! I onda bu me neko pital zakaj mi je doma lepše? Pa daj briši! Mi smo složni, nismo mutavi i nismo pozeri, zato!!!
- 10:08 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>