Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 24.04.2005.

i feel the force

... i evo nedelje, opet je vikend proletil brže nego bi ja to htel, pa sad lepo pakiraj se i u ono leglo gamadi i smeča. Subota je bila zakon, ubiti odma na početku nas je represivni organ steral z placa, pa smo se pobrali do šume na polukružni. Zajebavali smo se uz osvježavajuća alkoholna pića i onda pravac do hrasta na koncert. Šteta kaj nisam videl celu Heenu, dobri su bili, a i ovi Don't mess with texas standardno vredu. Najbolja stvar je bila ubiti to kaj sam naletel na dve frendice od toga na jednu s kojom sam se međusobno hačil prije. I tako jedna stvar vodila drugoj, a kad se ova druga pobrala do grada, a mi ostali sami, popili smo si svaki još pivicu i otišli se gubit po parku... I čul sam se danas s njom kaj mi je baš diglo raspoloženje, jeeea...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 21:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>