piči miško

ponedjeljak, 28.08.2006.

prevara...

Da se odmah obranim od svega....ovaj post nema veze s nekim ljudima nego izrazito samnom i onim što sam ja proživjela...
Jeste li ikada razmišljali o nevjeri?!...onoj bračnoj?!...vjerovatno i ne baš pretjerano...e pa ja sam u zadnje vrijeme baš nekako u tom film...nisam za brak zatošto je samo jedna totalna gluparija koja donosi ogromne i nepotrebne obaveze...dvoje ljudi može živjeti skupa sretno i zadovoljno bez obtira imaju li oni papir da se vole ili ne...
No da počnem sada o onome što sam htjela reć...
Bračna nevjera je najodvratnija stvar koja se u braku može dogodit...bez obzira na to dogodila se ona zbog manjka ljubavi ili nečeg totalno desetog i nebitnog ali uvijek se djeca(ako ih u braku ima) krive zbog toga... tih sam dana mrzila samu sebe i neprestano se zapitivala gdje sam pogriješila...što neradim dobro...i tek tada sam shvatila da previše razbijam glavu s glupostima i da je to nešto što se događa između mojih roditelja a ne između nas(djece) i mojih roditelja....neprestane svađe i prebacivanje krivice s jedne na drugu stranu od tada su nam postale svakodnevica, a moj tzv, dječji život u našoj kući dobio je novu dimenziju...
Povrijedilo me to na sve moguće načine...ne opravdavam nikoga ali recimo čak i da mogu shvatit da se dogodilo...ali jedno ne mogu shvatit zašto su ljudi takvi da budu s oženjenima...zar ne razmišljaju o tome kako će se ta obitelj na kraju osjećati, djeca?!...pa zar nije logično da će se sve na kraju otkriti...prije ili poslije...?!..nitko mi ne može reć i dokazat da se dogodila nova ljubav nakon 15 godina braka...nitko pa čak ni tad kad bi se dogodilo...nema šanse...ako je već tako onda je najbolje rješenje za sve razvod...rastanite se...ili nemojte više živjeti skupa ali nemojte nama zagorčavat život sa svojim svakodnevnim svđama i prepirkama....znam da se neće rastat zato da bi spasili obitelj i održalči je na okupu, ali jednostavno je ljigavo gledat svaki dan izdajicu kraj sebe...samo prisutnost je dovoljna da se osjećaš nevoljeno i zgaženo...zašto?!...želim sretnu, radosnu i obitelj kakvu svatko zaslužuje....Volim vas sve...roflkisssmijeh

28.08.2006. u 22:32 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





eee ovako...ja sam Dina...kao što neki od vas već i znaju...
živim u.....Umagu
školujem se u.....Bujama
imam.....2 brata i nekoliko prijatelja
volim.....izlaske, ekipu, pijanke, dobru knjigu, dobar cd-e,
fetiš su mi.....šalovi, torbe i šminka

to su oni ljudi kod kojih najčešće visim na blogu

Blog.hr
Forum.hr

el@
predrag
m@are&v@ale
tinči
cole
mala te@