srijeda, 04.01.2006.

beskućnica

Evo me ljudi opet!
I u ovoj godini, koju ste nadam se svi dočekali sretni veseli i sa svojim najmilijima!
Ja san je dočekala radno, ali i tila san tako, zaključila san da je u redu da ovu godinu završin na najbizarniji mogući način, jer je bila apsolutno luda godina!!!!
svašta san prošla, i kad se sve malo bolje zbroji, opet nekako lepe potiskuju ružne, i oni najteži momenti se zaborave, i....
A čeka me jedna isto tako opaka, 2006, i ko zna šta nosi... Danas san službeno dala otkaz, i moji su gazde to primilli poprilično šokirano, ali nije bilo nikakvih ispada kakve san očekivala, možda me to još čeka, ne znan, možda in je šok odgodija reakciju... za one koji ne znaju, ja sad živin cca 500 km od Splita (hometown), a moj novi posal je nekih cca 400 km od Splita, šta znači da opet selim, i da opet neču doma..... Valjda mi je to nekakva karma, ne znam, ali znan da ne znan nikoga sa čudnijim životom od mog (ili se to meni samo čini)
Ne znam, pusa
- 13:15 - Komentari (6) - Isprintaj - #