<body> Skupit ću forcu svu, za kraj nasmiješit se. - avanturaaa pocinjee < 33 - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off
    Design by me: L.designs
  •   svibanj, 2008 >
    P U S Č P S N
          1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29 30 31  

    Lipanj 2008 (3)
    Svibanj 2008 (2)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    onahello kitty

    *kutak moje mašte*

    pikčr of mi:P
    Image and video hosting by TinyPic

    Ona je jedna djevojćica koja
    obožava sanjati. Voli sve sto
    je posebno(: Voli boje i
    šljokice, male stvari koje čine
    čovjeka posebnim. Ona ima
    veliko srce i ne zna mrziti(:
    Zaljubljena je u modni dizajn
    i more. Uvijek oprašta jer
    misli da svatko zaslužuje dvije
    prilike. Ne voli neshvatljivost.
    Ona još uvijek ne zna što je
    prava ljubav ali živi za to(:

    msn: <3
    trepavica007@hotmail.com
    [ne pitaj zasto trepavica.]

    onihello kitty

    friends

    Barbi<3 Mare<3 Nika<3 Tea<3
    Ella, Iva, Ivor, Brajko
    [ nije bitan redosljed ]

    za njezinu dušuhello kitty

    Image and video hosting by TinyPic

    Idi samo znaj tvojim
    odlaskom nisam izgubila
    mnogo,izgubila sam sve.
    I tko zna mozda jednom
    sretnes me,ali srest ces
    samo prolaznika sluca-
    jnog,obicnog covjeka.
    Iako te taj prolaznik ne-
    kadvolio vise od samog
    sebe on ti želi samo da
    se čuvas i budes sretan.


    Photobucket
    boje su moj život.

    To be continued...<3


    Skupit ću forcu svu, za kraj nasmiješit se.
    petak, 30.05.2008.

    Thompson-katastrofa.
    Nije da ga baš slušam, ali eto krenula ja tamo tek tako bzvz
    da ne budem doma, a i zato kaj su cure išle.Koncert je
    trebao počet u 9,a već u 7 je trg bio pun. Oko 8 sati počeo
    je pljusak - ma savršeno! Pa je počelo grmit - još bolje! Pa
    su počeli palit baklje i bacat po ljudima. E onda sam se po-
    kupila i otisla doma. Ali to nije sve! Tramvaji nisu vozili pa
    sam po onom pljusku morala ić doma pješke.

    Definitivno najbolji provod u životu. Nema šta!
    Image and video hosting by TinyPic
    Inače - a ono.. ide:)
    Niš ne stignem, sve mi tako brzo prolazi. Svaki dan se budit
    ujutro u 6 za školu, dolazim doma oko 3, e onda se mora na
    net i mora se jest naravno. Onda se mora učit jer se ocjene
    ispravljaju sto na sat i tako mi prođe dan.Jako zanimljivo, jel?

    Sutra je subota, a ja moram učit i pisat lektiru jer u nedjelju neću
    bit doma.Katastrofa! Ja nikad u životu nisam subotom ni otovrila
    ništa za školu, uvijek sam vani cijeli dan. Još imam za lektiru
    Bibliju! Omg. BIBLIJU!!
    Pročitat ću to - ne! Ajde još samo malo škole, preživjet ću.
    Skupit ću forcu svu, za kraj nasmiješit se.

    Sve je lakše kad se sjetim da me poslije čeka uživanje - LJETO Can't wait.

    Dišem za onaj dan kad ću se bacit u more.
    Tada nema više ponedjeljak, utorak, srijeda...
    ma brate subota je svaki dan!

    jeeeeea man!





    | 35 | Komentari | Print | #


    << Arhiva >>