SlIkIcE!!!!!!!!!!!!!

myspace layouts

myspace layouts


myspace layouts

myspace layouts


myspace comments

myspace comments


myspace layouts

myspace layouts


myspace layouts

myspace layouts


myspace backgrounds images

myspace backgrounds


myspace layouts

myspace layouts


myspace glitter

myspace glitter


myspace layout

myspace layout


myspace layouts

myspace layouts


free myspace layouts

free myspace layouts


myspace glitter

myspace glitter


myspace layouts

myspace layouts


myspace glitter

myspace glitter


myspace layout codes

myspace layout


myspace comments

myspace comments


myspace layouts

myspace layouts


myspace layouts

myspace layouts


myspace layout codes

myspace layout


myspace layouts

myspace layouts


myspace layout images

myspace layout


cool myspace layouts

cool myspace layouts


myspace layouts

myspace layouts


myspace layout codes

myspace layout


< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

Na ovom blogu ćete naći puno riječi i rečenica vezanih uz moju okolinu i moj život.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 08.07.2007.

NOVI POST KOJI SU SVI ŽELJNO IŠČEKIVALI!!!!!!!!!!!

Pošto se dugo nisam javljala na meni je red da napišem veliki post.Ali ništa od toga.Mali izvještaj:Na DIV-u

(državni izviđački višeboj)smo bili treći,juppiiii!!!!!!!!E sada oko podjele svedođbi.Naša raska kao i obično nije

stigla staviti svjedođbe u foliju pa smo to mi morali raditi. I nakon što smo sve do jedne svjedođbe stavili u

te glupe folije,raska se zaboravila potpisat pa smo morali sve opet vadit van pa unutra.Ja sam prošla s

5(4.60) i imam 28 bodovabang.Na svjedođbi piše da sam ja tiha i nenametljiva (IRA) te da se ističem u

u odnosu na druge,al dobro.Poslije nam je raska rekla da to sve ide copy paste.

Jučer je bio gay pride(gay is ok!!).Njih je bilo 200 a policije 500.I naravno

da ih je na kraju bilo 10 ozlijeđeno.Ja sam bila na prosvjedu koji se zove pravo na grad.Tražimo od

gradonačelnika i grasdske uprave koji se nisu obazirali na nešto više od 50 000 potpisa kojim se traži stop

devastaciji cvjetnog trga i donjeg grada.Oni žele da se po Cvjetnom trgu voze automobili i da jedinu

pješačku zonu (Varšavska Ulica),kojom već voze auti,da sve bude samo za aute.Na to je naš dragi

gradonačelnik odgovorio da su građani nisu znali što potpisuju(a lijepo je pisalo na letku)te da on želi

razgovarati sa svih tih 50 000 i nešto(banalno). I to bi bilo sve .Sljedeći post biti će uskoro
(not)!!!!!!!!!!!!!!!!! A dokle uživajmo u praznicimamahwavemahwavepartysmokin
POZDRAVLJAM IRU I LUCIJU!!!!!!!!!!!!



| Aj kOmEnTiRaJ! (58) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.