< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Glavni likovi

Leonarda- zanima tučnjava.
Michelangelo- dežurni laprdator.
Donatella- zanima moč, s tvrdim č.
Rafaello - the tajanstveni
Wendy - we love you!
Splinter aka Pacov - veliki učitelj


Mudre misli

Pascal Blaise:
"Čovjek koji voli jedino samoga sebe ništa ne mrzi toliko koliko da bude sam."
Gandhi:
"Žiivot bez principa jest brod bez kormilara."
Balzac:
"Kad nas ljube, žene nam opraštaju sve, čak i nase zločine. A kad nas ne ljube, ne opraštaju nam ništa.Čak ni naše vrline."
Pacov:
˝Go, ninja! Go, ninja, go!'

Zabava

Mail to..

20.04.2006., četvrtak

Satelit 2 i druge stvari

Evo, obavio ja svoje kasnonoćne zadatke.. Sad bih trebao kakti knjavat. A ne mogu. E je*emti. Opet ode moj bioritam. U pozadini slušam Đingis Kanovce i skidam neke gluposti limewareom... Apropo satelita.. Lenny, nisam vidio susjedovu satelitsku. Jel to onaj susjed kojeg ne volimo i ne pozdravljamo ga nikad kad prođemo uz njega? Vidit ću sutra kad se razdani. Opet će mu cijelo selo bit zavidno. Smrad jedan, nadam se da ga neću sresti.. wink Spandau Ballet "Gold" počinje.. Exccccellent
Apropo linka koji sam dao u prošlom postu... Sjajan je. Naučio sam o satelitskim dosta toga. Čitao sam jučer tu stranicu do pola 5! Nisam mogo stat. Tek sad vidim kakvu imam doma mašinu... thumbup
A što se tiče konfiguracije koju sam sastavio: za 1500 kn pokrivam oba stana sa dva satelita: Astra i Hotbird. Najjeftinija konfiguracija koju sam sastavio od cijena na tržištu sa dva receivera je 1000 kn. A to je receiver tipa quadro i samo jedan satelit. Dakle, isplati se malo proučavati po internetu. Inače FYI, lokalni dealer mi je dao ponudu od 2400 kn.
Jasno sva ova priča je BEZ mogućnosti umetanja kartica. Ali internet je predivna stvar. Skinuo sam i program kojim mogu uploadat s kompjutera kodove. Jupi-aj-je. Eh.. još da imam vremena pa da to detaljnije proučim..
Dosta o tehnici...
Primijetio sam da naša stranica bilježi 600-postotni porast posjeta. Ma koliko da me to veseli i ispunjava ponosom zbog iznenadne popularnosti, zamijetio sam da je netko ostavljao čudne poruke ljudima.. Donny.. Pazi da NAM ne zabrane komentiranje. puknucu
Idem nekaj čitat.
Pozdrav svima. Michelangelo
p.s Hvala Lindi na zanimljivom komentaru naughty