< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Glavni likovi

Leonarda- zanima tučnjava.
Michelangelo- dežurni laprdator.
Donatella- zanima moč, s tvrdim č.
Rafaello - the tajanstveni
Wendy - we love you!
Splinter aka Pacov - veliki učitelj


Mudre misli

Pascal Blaise:
"Čovjek koji voli jedino samoga sebe ništa ne mrzi toliko koliko da bude sam."
Gandhi:
"Žiivot bez principa jest brod bez kormilara."
Balzac:
"Kad nas ljube, žene nam opraštaju sve, čak i nase zločine. A kad nas ne ljube, ne opraštaju nam ništa.Čak ni naše vrline."
Pacov:
˝Go, ninja! Go, ninja, go!'

Zabava

Mail to..

14.02.2006., utorak

Zašto se slavi Valentinovo

Sv. Valentin je bio rimski svećenik koji je živio u 3. stoljeću prije n.e. U to vrijeme je Rimom vladao Klaudije, koji je zabranio ženidbu svojim vojnicima iz straha da bi to moglo utjecati na njihove vojničke uspjehe. Sv. Valentin se oglušio na carevu zapovijed te potajice vjenčavao prilikom čega je mladence darivao crvenim ružama. Zbog toga je završio u zatvoru, a uskoro i na lomači 14. veljače. Valentinov prah su pokupili njegovi zahvalni mladenci.
Inače, u rimsko vrijeme se slavila Junona, božica čašćenja i žena, a gozba je uvijek počinjala 14. veljače.
Valentinovo se počelo slaviti od 17. stoljeća, kad je kći Henrika IV uvela običaj slavljenja Valentinova. Običaj se iz Engleske, Francuske i Italije proširio po cijelom svijetu.
Također, oni koji nisu zaljubljeni, na Valentinovo slave prijateljsku ljubav. Zato ako nemate koga, darujte prijatelja. Pozdrav. (M)
PS. Kak se na mađarskom kaže "Volim te?" - Odgovor: Szeretlek. (Ovo nije vic.)

12.02.2006., nedjelja

Burnin` love

Lord Almighty,
I feel my temperature rising
Higher higher
It's burning through to my soul


Girl, girl, girl
You gonna set me on fire
My brain is flaming
I don't know which way to go

Your kisses lift me higher
Like the sweet song of a choir
You light my morning sky
With burning love

Ooh, ooh, ooh,
I feel my temperature rising
Help me, I'm flaming
I must be a hundred and nine
Burning, burning, burning
And nothing can cool me
I just might turn into smoke
But I feel fine

Cause your kisses lift me higher
Like a sweet song of a choir
And you light my morning sky
With burning love

It's coming closer
The flames are reaching my body
Please won't you help me
I feel like I'm slipping away
It's hard to breath
And my chest is a-heaving

Lord Almighty,
I'm burning a hole where I lay
Cause your kisses lift me higher
Like the sweet song of a choir
You light my morning sky
With burning love
With burning love
Ah, ah, burning love
I'm just a hunk, a hunk of burning love
Just a hunk, a hunk of burning love
Just a hunk, a hunk of burning love
Just a hunk, a hunk of burning love
Just a hunk, a hunk of burning love
Just a hunk, a hunk of burning love


posted by Donnie

08.02.2006., srijeda

Šišanje

Jel ste kad doživjeli da kad uđete u frizerski salon, frizerka vam se obrati sa TI, ali poslije šišanja vam se najednom počne obraćati sa VI. Ne znam što se promijeni u tih 15 minuta. Da li kad mi odreže kosu izgledam starije, da li je ona vidla nekaj kaj ja ne mogu vidjet u ogledalu, neku sijedu vlas u mrtvom kutu? Ili sam došel u one godine kad sam ni vrit ni mimo po izgledu? Sve u svemu, to mi nije preporuka da se vratim u taj salon.
A znate koja mi je bila najsmješnija epizoda vezana uz šišanje? Prije par godina... Čekam ja svoj red, listam časopise kad netko uđe u salon. "Može šišanje?" , "Može nema problema, malo ćete pričekati." Frajer sjedne do mene i ja tek tad opazim. Njegovu ćelavu glavu. Tek malo sa strane kosica, koju može obrijati žiletom u par poteza. Skoro sam se glasno nasmijao, ali nisam. Osim činjenice da sam dobro odgojen dečko, gdje odgoj definiram kao sposobnost pretvaranja i potiskivanja najdubljih želja u skladu sa civilizacijskim normama.. Zamislio sam sebe na njegovom mjestu. I shvatio... Navika (pa i šišanja) ipak umire posljednja.
Pozdrav.
Mitch-El-Angelo

05.02.2006., nedjelja

Što je muškarac bez brkova

Konačno sam i ja gledel taj film. Jučer. Al ni ne bi da me nisu odvlekli u kino. Moram priznat da sam očekivao manje, baš u skladu s reputacijom hrvatske filmografije. Iako me po tom pitanju kraj nije razočarao, jer je po mojem mišljenju glup i očekivan ma koliko god se mi hvalili da smo katolička zemlja. Dakle, ocjena dobar. Ali moglo je i bolje. (I nije ku**c od ovce, već neke puno veće životinje, haha) E da, pohvala glumcima. Ne glume patetično. Čak ni Vidović nije iritantno dosadan.
Svejedno, nakon tog smo izašli malo van. Nije jedan od onih izlazaka kojeg ću se sjećati. Pal je takav snijeg da se cesta pretvorila u klizalište. Svizac Phil je prognozirao još 6 tjedana zime, a zimska služba spava...
A vani divnih cura. Al brate, pola od njih puši il dere po pivi. A druga polovica sponzoruša. Vjerojatno one dobre cure ne izlaze po snijegu van. Ostaju ga doma čistit.. Pozdrav