photographer

petak, 02.06.2006.

Ljudi, ja sam u gužvi

Evo me, točno tjedan dana nakon prošlog posta.
Trebao bih biti nešto sabraniji, ali nisam. Maturalna večer bila je u srijedu. I bilo je predivno. Stvarno je. Došao sam doma u četvrtak u 11 i oporavljao sam se ostatak dana. Još sam i prošetao do grada istu večer, popričao s ljudima. Danas sam ustao rano, oko pol osam i nije mi dobro čitav dan, propustio sam konzultacije iz sva tri predmeta na maturi... I sve bi to bilo super i idilično da ja u istu onu srijedu nisam bio na razgovoru na ADU i vidio koliko me još posla čeka... Ljudi, ja sam u gužvi. Velikoj gužvi.

Ali, gledano s pozitivne strane, to samo znači da će biti još radova, još materijala za blog...
Očekujte me uskoro. Sa fotkama.


- 23:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photographer
Na blogu su neke moje fotke koje su izabrane jer su se učinile zanimljivima. Fotografije su moje autorsko djelo i zadržavam sva autorska prava na njih. Fotografije smijete koristiti na blogovima, ali uz dva uvjeta: 1. obavjestite me o tome ; 2. kad me sretnete u gradu/školi/bilogdje morate mi dat da vas slikam ;P


mail: rope15@gmail.com

Galeriju je, od 31.10.2005. , posjetilo

Free Web Counter

Free Hit Counter

korisnika.





vas je online