photographer

četvrtak, 25.05.2006.

KRAJ (SREDNJE ŠKOLE)


Yeah, Gornjogradska gimnazija, Zagreb, 2005.


Stigao je taj dan, kraj srednje škole... Nema više, nema više, ma nema više, gotovo je. Gotov je cijeli taj koncept dolaženja na jedno mjesto u točno vrijeme i bacanje tog silnog vremena u vjetar, učeći apsolutno neptrebne stvari u detalje. No, tgo će se toga sjećati, sjećat ćemo se samo kako nam je lijepo bilo, kako smo se provodili, kako smo bezbrižno sjedili i radili gluposti... Gubili vrijeme. Nemrem vjerovat da sam već maturant.

- 12:18 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photographer
Na blogu su neke moje fotke koje su izabrane jer su se učinile zanimljivima. Fotografije su moje autorsko djelo i zadržavam sva autorska prava na njih. Fotografije smijete koristiti na blogovima, ali uz dva uvjeta: 1. obavjestite me o tome ; 2. kad me sretnete u gradu/školi/bilogdje morate mi dat da vas slikam ;P


mail: rope15@gmail.com

Galeriju je, od 31.10.2005. , posjetilo

Free Web Counter

Free Hit Counter

korisnika.





vas je online