4th UPDATE - he he =D

A šta ćeš.......evo i 4. updatea.......smijeh.......sam kaj je ovaj recimo big enough za nova post.......i da.....u prošlom postu sam po porvi puta imala više o 100 komentara!!......očekujem da to nadmašite ovaj puta......smijeh......ugl.........novosti.......danas(19.5.) su na SM stranici dodali novosti pa ću i ja........evo neke nove slike........pa si gledajte i komentirajte mi..........i još neke slike......slične su......ove su s neke nove fan stranice......everglow, a ovo je link do slikica..........i da kad sam već kod tih slika.........prvo ih pogledajte pa mi ovo recite - kad su Edward i Bella bili na drvetu?...onak? malo previše promjena!! il sam ja zaboravila........?........ne.........mislim da nisam.......i da.........slike su AWFUL!!......ok većinom su čudno ispali.......a vjerojatno misle da su ok.......onda im savjetujem da se potrude ispast što gori pa će onda možda na nešto ličit.....da bar......ah.....baš kad sam ponovno počela gajiti nadu da će sve bit ok.....bombardiraju me s ovim užasom.......ma pogledajte sami.......slika govori 1000 rijeći........

Photobucket

izgleda koda nea noge.......majko mila........
Photobucket

this is just weird!
Photobucket

pa....ok.....niš previše čudno....
Photobucket

WTF!?
Photobucket

OK......tu je nekako cute.....na svoj način......smijeh
Photobucket

Evo još nešto!! smijeh baš je cute!! fino ovo je jaako skraćena TW Saga predočena u emo slikicama smijeh

TWILIGHT

Bella dolazi u Forks.......
Photobucket

......i zaljubi se u Edwarda........cerek......

Edward and Bella in love cerek

Photobucket
Bella in love cerek

Photobucket
Edward thinking about Bella rolleyes

Photobucket
Edward se ušuljao u Bellinu sobu - so adorable kiss

Photobucket
Edward budi Bellu fino


NEW MOON - sad part

Edward je otišao...........cry..........Bella je very sad........cry........
Photobucket

Photobucket

ECLIPSE

U međuvremenu se Edward vratio...smijeh.....a Bella sada voli i Jacoba....cerek...
Jacob želi da ga Bella voli......i poljubi.......naravno......sjećate se tog dijela? yes
Photobucket

Belli nedostaje Jacob.....cry.........
Photobucket

.........THE END..........

breaking dawn

breaking dawn party!!

breaking dawn

ponedjeljak, 19.05.2008. u 14:19 ][ 61 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Na ovom blogu će bit svega i svačega, ovisno o tome što mi se piše zubo
Ali većinom ću pisat o Stephenie Meyer i njenim knjigama cerek
očekujte gramatičke graške rolleyes

bilo vas je... nut
više nego tu jer brojim od 2o.3.2oo8. zubo

free hit counter

hit counter


Image and video hosting by TinyPic

avalon03030@gmail.com



evo konačno sam našla vremena da složim mali dio od gomile iconica koje imam...
pa enjoyajte...
i da, bit će ih još... još puno smijeh

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


sljedeće iconice čitajte kao stripić

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket




Photobucket


Forbidden to remember, terrified to forget... Twilight