.....a neda mi se smišljat naslov.......

Hi! Ljudovi! zubo Znam da me nije bilo 1OO god. cry al šta ćeš.....kad imaš comp koji je starije od tvoje bake imaš i problema u životu zubo....evo konačno sam vratila sve zaostale komentare smijeh.....pa mogu počet i s postom smijeh ....ta da da dam - ta da da dammm.... smijeh

....ugl....ako netko još mmmoooooožžžddddaaa ne zna tko će sve glumit(na žalost) koga u TW movie......pa to možete vidit na SM O.S. i na ovom blogu u boxu (btw blog je supej).......mislila sam vam prokomentirat svakog glumca zasebno al mi se jednostavno neda...........ipak je praznik rada! smijeh

.....našla sam ova dva videa koji nas upoznaju s glumcima i filmom....ova dva su meni najbolji......uživajte!

1#video = nešto poput najave filma, super je smijeh



2#video = upoznajte glumce (jeee, izugivaju Pottera!! smijeh )



.....moje trenutno mišljenje o filmu je da definitivno neće bit najgori film na svijetu, jer je ipak baziran na najboljoj knjizi na svijetu cerek pa sumnjam da može bit tolko loš.....i dalje se naravno slažem da su izabrali užasne glumce blabla .....redateljica ni se ne čini kao da su joj sve nabroju lud....itd......ugl.....to bi bilo otprilike to o filmu...... smijeh
.......puno važnija stvar je 4. knjiga cerek Breaking Dawn cerek .......ah jedva čeeeekaaam........btw.......zašto mi nitko ne ostavlja svoju pretpostavku o tome što će bit u Breaking Dawn?..........i ako nekog zanima kako će glasiti prijevod naslova - znajte da ne znam ni ja! cry ......već sam pet puta pitala Algoritam a oni mi sam kažu da ću sve saznat na vrijeme, pa onak već bi bilo to vrijeme! headbang lud .........

........evo još samo nešto.........ponovno puzzle.........obećavam da nećete požaliti ako ih složite........još sam vam stavila najveće moguće komadiće........lagano je pleeeease složite i vidit će te jedno od najslađih fino malih stvorenja na svijetu(ovaj maleni postoji smijeh)......enjoy! cerek





provided by flash-gear.com



....ajd nezna kaj da više napišem no ......komajte yes .....bye bye kiss mah

UPDATE (4.5.2oo8.)

Evo bilo mi je dosadno a Titanic me jučer podsjetio na jedan video koji sam vidila još davno, pa evo stavljam vam ga........uživajte smijeh



četvrtak, 01.05.2008. u 18:55 ][ 69 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Na ovom blogu će bit svega i svačega, ovisno o tome što mi se piše zubo
Ali većinom ću pisat o Stephenie Meyer i njenim knjigama cerek
očekujte gramatičke graške rolleyes

bilo vas je... nut
više nego tu jer brojim od 2o.3.2oo8. zubo

free hit counter

hit counter


Image and video hosting by TinyPic

avalon03030@gmail.com



evo konačno sam našla vremena da složim mali dio od gomile iconica koje imam...
pa enjoyajte...
i da, bit će ih još... još puno smijeh

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


sljedeće iconice čitajte kao stripić

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket




Photobucket


Forbidden to remember, terrified to forget... Twilight