My Perfect Perfections . . . My Cast

I'm baaaaaaaaaack!!!!!!!!!! zubo
Hi, hi! smijeh belj .........ugl..........

.......nakon dugog razmišljanja konačno sam ja našla svoje savršene glumce.......iako sam ja i dalje protiv filma........al ovo sam napravila samo da bi netko........ako uopće itko i hoće.........vidi kako sam ja njih OTPRILIKE zamišljala........iako takva savrešenstva........mislim valjda trebaju bit savršeni........ne postoje u našem svijetu.......bar je nisam vidila nijednog..........šmrc............javite mi ako imate bar slično mišljenje.......ii ak vidite savršenstvo........ smijeh

........još samo jedna mala obavijest.......neki od glumaca nisu inače baš neš.........al meni su baš na ovim određenim slikama odlični........

.........pa evo da počnemo.............pripremite se biti opčarani.........



cerek Edward Cullen cerek - imam dvije slike - 1#(Mike Vogel) je samo tu savršen - 2#(Henry Cavill) je moj Edward zauvijek cerek


cerek Photobucket cerek


Photobucket

Photobucket

ovdje ima čudan nos, al nea veze....... cerek mucek cerek


Isabella Swan (Ellen Page)

Photobucket

....na ovim slikama savršeno odgovara opisu iz knjige.....samo da na prvoj slici ima frizuru kao sa druge slike.......ako shvaćate šta oću reć.....ugl........Bellu sam uvijek ovako zamišljala........Ellen je možda i ljepša nego što bi Bella trebala biti......

Photobucket


cerek Jacob Black cerek (Steven Strait) cerek

Photobucket

Photobucket


cerek Jasper Hale cerek (Edward Spelers)

Jasper Whitlock Hale

Photobucket

.......nije baš savršen.......al sladak je......šta sad.....ak nađem boljeg javim vam.......


Rosalie Hale (Katherine Heigl)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

......ovdje je u vjenčanici.........zvuči poznato zar ne?..........yes


Esme Cullen (Kimberly Williams-Paisley)

Photobucket

.......baš sam ju ovako zamišljala........


Carlisle Cullen cerek (Tom Welling)

Photobucket

Photobucket

Photobucket Photobucket

.....ah.......divim se samoj sebi.....on je savršen Carlisle......cerek


James (Cilian Murphy) nono bang

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

.......ovaj izgleda: umobolno, bolesno, izopačeno, opsjednuto...i da...ogavan je......itd........mislim......zar nije savršen James?......ovaj čovac koji ga glumi je slatki mali bebać a ne neki izopačeni ubojica/vampir........


Billy Black (Graham Green) zubo

Photobucket
sada

Photobucket
prije(možda)

.....kao prvo..... HA! HA! HA! HA! HA! HA!(čovac je presmiješan - ha ha)........ugl........kad se u knjizi prvi put spominjao Billy ja sam ga odma tad zamislila kao ovog glumca........čak su i SM stranici još prije sto god. objavili da bi on mogo glumit.......al neće....blj.......

..........ugl...........nisam stavila Alice i Emmetta jer ih još nisam našla.....kmeeeeeeee.......ugl.........


........evo za kraj malo zabave.......hi, hi!........





provided by flash-gear.com




.....ovu sliku je napravila moja frendica D.W. - Chuki - ja je tak zovem zubo (u komentarima Dark Angel)

..........uživajte........smijeh........

....i da....:

KOMENTIRAJTE!!!

utorak, 08.04.2008. u 20:10 ][ 79 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Na ovom blogu će bit svega i svačega, ovisno o tome što mi se piše zubo
Ali većinom ću pisat o Stephenie Meyer i njenim knjigama cerek
očekujte gramatičke graške rolleyes

bilo vas je... nut
više nego tu jer brojim od 2o.3.2oo8. zubo

free hit counter

hit counter


Image and video hosting by TinyPic

avalon03030@gmail.com



evo konačno sam našla vremena da složim mali dio od gomile iconica koje imam...
pa enjoyajte...
i da, bit će ih još... još puno smijeh

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


sljedeće iconice čitajte kao stripić

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket




Photobucket


Forbidden to remember, terrified to forget... Twilight