Hello!

Evo mene opet...smijeh...malo prebrzo pišem novi post......al moram da mi imate šta komat....smijeh...jer me neće bit neko vrijeme....no.....neću imat vremena...no...kmeee...cry...ugl......stavit ću vam brdo videa(živio YouTube)...smijeh..pa uživajte i komajte......yes.....bye bye kiss.......kiss....mah

vezano uz Twilight.........


super pjesma.....možda vam je poznata iz uvoda u anatomiju......ah..


ni neznam šta je tu....žurim se....al se sjećam da nije bilo loše....


super pjesma........ah........


ovo je isto dobro....meni......

Goodbye My Lover
znam da sam ovaj još prije stavila...al ak se nekom neda tražit...evo stavljam samo link.......pe dobro je........

sada malo pjesmica - Chris Brown - ovaj video je katastrofa al mi je pjesma dobra - razlog - ja sam čitavo vrijeme dok sam čitala sumrak slušala Rihanninu pjesmu Umbrella i svaki put kad je sad čujem podsjeća me na TW.....ah.....ugl.....ovo je neka njegova verzija - Cinderella....valjda....a ja sam uvijek mislila da bi bilo super kad bi dečko tj. dečki(dvojica - Edw. i Jac.) pjevali tu pjesmu i ona isto ali svaki određene stihove jer se neki baš poklapaju s pričom.....ok.....pričam previše......i da.....nemojte se zbljuvat.....video je fuj.......chris inače nije tako ogavan.......
Cinderella - Umbrella - Chris&Rihanna

evo još njegovih pjesama.......hi hi......supač.....ali mi neće........nema kod....pa evo linkovi.......

Kiss Kiss ft. T-Pain
moja najdraža

Wall to Wall
u ovome ima vampira......hot.....čak ima i scena s pomrčinom.....ali mislim mjeseca ne sunca.......uživajte.....

još dvije.......lijepo........hi hi........

With You

Say Goodbye


i još dvije super pjesme.......


ovo je pjesma iz griotte reklame.......prekrasna je........zove se Hijo de la luna......čita se iho de la luna.........to na španjolskom znači mjesečev sin......ah.........


ovo su isječci iz balta.......odličan crtić......ak nitko nije gledao.......morate.....smješna je pjesma.......to vam je turski pop.......


i za kraj - dvije poruke od mene vama

1. - KOMENTIRAJTE!!!

2. - PUUUNOOO!!!






petak, 28.03.2008. u 14:05 ][ 74 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Na ovom blogu će bit svega i svačega, ovisno o tome što mi se piše zubo
Ali većinom ću pisat o Stephenie Meyer i njenim knjigama cerek
očekujte gramatičke graške rolleyes

bilo vas je... nut
više nego tu jer brojim od 2o.3.2oo8. zubo

free hit counter

hit counter


Image and video hosting by TinyPic

avalon03030@gmail.com



evo konačno sam našla vremena da složim mali dio od gomile iconica koje imam...
pa enjoyajte...
i da, bit će ih još... još puno smijeh

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


sljedeće iconice čitajte kao stripić

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket




Photobucket


Forbidden to remember, terrified to forget... Twilight