Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 26.11.2006.

Novi post

Bilo dogadaja i tako...
Jucer bio na koncertu od Psihomodo popa na Igrecu u dvorani i tako...Prije su bili neki emaci,poslije njih dobri rockeri,a onda su tek u pol 11 dosli Psihomodo pop.Metacina je bila ok.Bio u nesvijesti i pokupio sljivu iznad oka i tak...
Lupio se laktom u nekog krupnog dececa te su me hitili na pod.Sljedece cega se sjecam je da me neko zdigel i da mi je trebalo 10s da dodem k sebi.Onda sam se sam odsetal van i pokupil stvari kod Zrinskog i otisel van pricekat Miicu i Tenu pa smo otisli doma i tak...Malo sam prosvrljal internetom i otisel spavat.
Ujutro sam se probudil oko pol 8 jer sam isel na izlet sa skolom u spilju Vindiju i tak...Bil sam mrtav.Klinicka smrt.
Al je bilo ok.
Pozdravljam sve,narocito Miu,Tenu i ostale cure te Ines i cure...