Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 02.11.2006.

Novi post

I tak...Dve ure su,najel sam se pikant pice i nakon nje puno kruha.Popio jako puno cedevite i sad sam gotov.Ne preostaje mi nista osim da sjednem za komp ili da legnem u krevet.A bas bi htel spavat malo.Da...
Slusam Cetinskog i pricam s Ines na ICQ...Bio danas ujutro na groblju(treci put u dva dana), zapalio lampas kod kriza za sve i krenul prema knjiznici po knjigu i tak...
Dalje neznam kaj da delam,valjda idem zavrsit sastavak za likovni,al to mi je valjda pol sata posla pa mi i dalje ostaje cijeli dan dosade pred menom.Van nem isel valjda.
A nista,neda mi se pisat vise,i prsti su mi pretromi.
Pozdravljam Ines i nikog vise. :(((

Ne netreba ovom pomoc.

- 13:49 - Napisi foki komentar (10) - Isprintaj foku - Nesto foki nepoznato