Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 25.10.2006.

Novi post

Dosadno mi je...
Neznam sta da velim...Ujutro sam napisal post al mi se zbrisal,a sad neznam sta cu pisat.
Onak,sutra imamo kemiju i pisemo neki uberfag test periodicnog sustava elemenata.Bas kul.A sutra imam trening ujutro i moram se ucit drugo iz kemije.Valjda cu dobiti tri,ako samo znam neke elemente(kisik i to...) i ak cu prepisivat.
Sljedeci tjedan nemamo skole,tj. samo u utorak imamo neke uberlose radionice...Al me hvala bogu nebu pital latinski.Ono subota je nekak najzabavniji dan u tjednu jer se uspem odgegat van i tam sam najcesce sa Ines i curama,Zecom i Bobekom...Nekad se par ljudi zna jos nacrtat i tak...Nisam popio kapljicu alkohola vec jebeno dugo...Ono,opce me ne privlaci.A ja moram cuvat Ines od alkohola.
Nista,pozdravljam Ines i cure i sve ostale koje poznam.

- 21:15 - Napisi foki komentar (7) - Isprintaj foku - Nesto foki nepoznato