Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 13.08.2006.

Novi post

Kako i reko,danas pisem novi post...
Za razliku o bivseg danas ima nso novo...Isao sam u pol 10 na more i doso oko 12...Sad sam Zadru u nekom hotelu i pisem post.Imam onu karticu kaj se ubaci u laptop pa imam net.Jedino kaj je spori,ali je super...Instalirao sam ICQ i MSN pa se opet razgovorujem sa ljudima...Jedino kaj nemogu biti jako dugo jer je skupo...
Isuse,dva tjedna sa dve mlade sestre moram biti u hotelu u kojem su vecina talijani...
No prezivjet cu...
Stavio sam jedan lyrics dolje na kraju...I ko nezna tu pjesmu je glazbeno nekulturan. :)
Neznam kaj da pisem vise pa cu krenut sa pozdravima koje cu ovaj put pisat,a ne kopirat ko prosli put...
Pozdravljam Ines, Janu, Anju, Andreu, Ivu, Danijelu, Mirnu, Maju, Dasu, Miu, Corkija, Brelu Tomeka, Biscevica...i to je sve...
Stavljam vam i jednu sliku foke(ovaj put sam ukral sa Inesinog bloga :) )...
Pozdrav do sljedeceg posta...

- 15:18 - Napisi foki komentar (14) - Isprintaj foku - Nesto foki nepoznato