Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 20.07.2006.

Novi post

Eto dosadno mi je pa sam mislio da napisem novi post. :)
Tema?Hmmm...neznam...Vidjet cete u danjem tekstu dalje.
Ovih dana(od 9.8) nema nis novog,ama bas nist,sve po starom i jako je dosadno.No vjerujem da ce se to u sredu(najkasnije u cetrvtak)izmjenit.Naime,dobivam novi komp.Iako sam napisao zeljenu konfiguraciju koju zelim naravno da sve nije moglo proteci bez nekakvih problema.Naime,ja sam htel DFI maticnu plocu,ali to likovi u Zitu nemaju neg trebaju narucit pa cekat 2 tjedna da dode.A ja necu tak,ja ocu odma komp. :D No kak i uvjek prodavaci tvrdoglavi bili,moraju uvjek preporucit nesto sto mi se ne svida.Umjesto ove maticne lik je preporucio ASUS plocu.Iako je to najpoznatiji proizvodac maticnih meni se taj model ne svida.Prebugovit je i nekad ploca uopce ne prepoznaje RAM,a i procesor je nestabilan.Razgovarao sam sa likom nekih 20min na telefon i reko sam onda nek stavi tu ASUS,pa cemo vidjet.Ako ce kenjat nesto i ako ce biti nestabilna,lepo cu rec covjeku nek pikne novi BIOS gore i sve pet.A lik je jos maknul jednog ventilatora iz kompa.I sad me jos brine da ce se cijeli komp pregrijavat,a onda ak nekaj zgori ode sve u kitu tatinu.No dobto,optimistican sam.I tako,ja komp cekam sad u sredu ili cetvrtak i vec sam narucio jednu od zahtjevnijih igara da s njom testiram komp. :D
E,to je kod mene,a kaj ima u drustvu,sad cu napisat...Corki je jucer otisel na more i nema ga dva-tri tjedna,Ines je otisla na more,a ja tek idem na more 13.8.Do onda imam dosta vremena da uzivam u kompu...Druzim se najvise(nisu najbolji prijatelji) sa Corkijevim drugovima iz kvarta...To je odma preko puta mene pa sam tamo cijelo popodne i zajebavamo se,igramo kockice(nogotenis =/ ) i tak...Na bazene idemo rijede nego obicno,pogotovo sad kad je Bogdanic otisel,jer niko nejde.A kad idemo,idemo u ovom sastavu: Jana,Vida,Mirna,sad Iva kad se vratila i Danijela(od cura),a od decki Tomo,Zrinski i ja...I onda plivamo,igramo picegin,pa idemo nesto ranije doma jer je dosadno ipak...
Kao sto znate,u svadi sam sa Ficijem.Evo objasnjenja...Sve je pocelo nakon SP.On kaze da je Materazzieva igra jebena(ne vidim nista dobro u njoj) prek ICQ-a i ja mu kazem svoje misljenje da mrzim Materazzia i cijelu Italiju i posvadamo se onak blago prek ICQ-a,ali njemu nije dosta.Dosel je sim na moj blog i pisal opet istu stvar da je Materazzieva igra prejebena.E pa decko dragi,meni je to dosta da se svadamo.I kad procitas ovo,da se pomirimo moras mi se ispricat(ja se tebi bogami necu).
Eto to je to.Dugi post i sad jos pozdravi pa ce biti jos duzi. :) Pozdravljam:
Corki(ostani cim dulje na moru :D ), Brela(kako halamo COD2,e... :) ), Tomo, Zrinski, likovi iz kvarta(koji ovo ne citaju al me ne jebe...).Cure... Ines(draga Moja Foko, tuko mamina), Jana(ljubim te u oko pukica mala...), Anja, Tea, Andrea, Iva, Danijela, Mirna, Vida.Mislim da je to sve kaj se ima za nabrojit al se unaprijed ispricavam onima koje nisam ovdje naveo.

P.S. Stavit cu predzadnju sliku foke,pa samo da znate da se priblizavamo kraju slika. :D
Pozdravi od mene do sljedec posta.

- 22:33 - Napisi foki komentar (12) - Isprintaj foku - Nesto foki nepoznato