Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 13.06.2006.

Novi post

Bas se sad vratio od suseda sa tekme.Koja jebanica ziva bila,nemogu vjerovat.Gledali na 19' LCD-u tekmu,vikali,a ono 11h je bilo.A baka neka pokraj nas.Lolcina ziva.A sve ono Mars u picku mater,jeboti pas mater i spike...haha.Prejebeno.Uglavnom,pisem post da bih opisao kaj sam radio.Naci,skola je zavrsila(sutra konacno) i ja sam tuzan,pretuzan,ubertuzan.Pitala me povijest i dobil sam 5,a biologiju me nije htel pitat neg mi je 4 zakljucil.Nista od dvojezicne.Vjerojatno jezicna.Vec sam si i novi komp splaniral,ni vise ni manje za 20k kuna.Jos sam dobio novi mobitel i napokon sam ono sranje od T630 zamjenil SE K750i i sad sam faca jer mob ima prekul kamericu koja owna.Eto tako,SP napreduje,Hrvatska se nije osramotila i sad cemo natankat Australiju i Japan i prolazimo dalje.A Brazil je pickasto igral.R.Kovac je carski odradio utakmicu.
Sutra imamo prvi sat matku pa se moramo lijepo oprostit od Sipekice jer je zena fakat ok.Zadnja dva sata imamo SRZ i bit ce dosadno.Poslije valjda idemo na oprostajku,a jos se nezna kam i kad.Tako da moramo zadnji dan organizirat,a sve je bilo sredene samo je Jana nasla mjenjat planove.Ma...
Jedva cekam Australiju i Japan i opet cu ici susedima(e ono likovi su zakon),jedino ak neko nece htjet ic gledat negjde van.Mislio sam ic u neki birc ili kafić danas,ali Ficek nije htel pa reko zajebi i oso ja preko puta kuce.
Onako,da nebi bilo uvreda lijepo cu sve pozdraviti: Corki,Fico,Zeko,Cici,Halusek,Ines(bok foka!!!1),Jana,Anja,Andrea(daj čil aut),Iva,Danijela,Mirna....Nadam se da su to svi da nebi bilo nekakvog furenja i stuff like that.
Pa tako pozdrav pozdravljenima i nepozdravljenima koje isto sve pozdravljam.Do sljedeceg posta koji ce biti poslije tekme sa Japanom(s njima prvo igramo,jel?).Ostavite komentare cigani!!!!!!11one!!1eleven
Saljem takoder veeeeeliku pusu Moniki.
CYA

- 23:36 - Napisi foki komentar (35) - Isprintaj foku - Nesto foki nepoznato