Image Hosted by ImageShack.us

subota, 27.05.2006.

Novi post

Evo novi post.
Kao sto vidite promjenio sam naziv blogu jer mi je prijasnji bio jako lame.Za ovaj me inspirirao predobar film,istog imena.Svakako preporucujem.
Onako,ovih dana se nije ništa posebno dogodilo,osim kaj sam dobil 2/3 iz povijesti i svi moji snovi za upis u dvojezicnu su pali u vodu.Al dobro,idem onda u jezicnu.A mozda i ne ak bume htela pitat.
Uglavnom,ovaj tjedan je poseban zbog toga jer sam upoznal jednu curu i s kojom imam valjda nekaj.
E da,i pocel sam rap slusat.Nije bas zastupljen zanr al meni je sad to uberkewl postalo.
I zake niko nikad nije na chatu kad sam ja online.Treba se prije dogovorit kad da se nademo.
I tako...nemam bas inspiracije za jos nesto,osim sta pisem sljedeci tjedan u petak vrazji ispit iz francuskog.Majko,nis neznam. :D
Pusa Moniki,a vi ostale cure se jebite. :)
Ma da,i pozdrav Bogdanicu aka Krumpiru,Ficeku...itd...

EDIT:Eto javno se ispricavam curama koje sam uvrijedio nepozdravljajuci ih.Naci Jana,Ines i kompanija.

- 10:22 - Napisi foki komentar (29) - Isprintaj foku - Nesto foki nepoznato