Image Hosted by ImageShack.us

petak, 05.05.2006.

Novi post

Ljudi sad ću se raspisat ko lud.U temu ću ubacit žene i Varteks.Ajde prvo žene.Može se sa njima kaj dogovorit?Iako sam vjerovao da može uspostavilo se da se ipak nemože.Mislim ono,dogovorim se npr. sa Ines,idemo igrat tenis u utorak u 16h.Sve super,doma je,ja rezervirao teren i sve.Ja se oblačim kad vidim poruku:"Joj,ja ti nemogu ići jer idem u Zagreb."Ja ono,OK budemo sljedeći put.Zovem Janu i sve se dogovorimo.Ista stvar ko sa Ines,sve pet,sve super itd.Veli malo ću kasniti jer imam trening.Ja uvažil ispriku.Čekam ja nju pol sata.Nema nje.I vidim poruku:"Joj,ja ti nemogu ići jer mi je sad trening završil."OK.
Ovo nije nikakvo sad vrijeđanje(WTF!!11one) nego samo kažem.Nadam se da se nećeju uvrijedit spomenute cure.Ok,super.Nebudu!!;)
Ajmo na Varteks.
Prva tekma u Rijeci,sramotno izgubili 4:0 što nikako nije prikaz naše igre.Šafa dobio crveni,Benku Žilić penal branil.Pitam ja onak ljude(iz razreda),jel oćete ić na tekmu u Varaždinu da vidite kako će ih Varteks skršit?Svi ono,NE,nećemo gledat tu bokčiju kak neznaju igrat.Ja ono,baš ste kreteni i kladim se u 5kn(!!!!OMG!!!!) da će Varteks uzet Rabuzinovo Sunce.Sve pet.Odem ja na tekmu sa Ivom i Danijelom,sjednem pokraj njih pol sata prije tekme na Zapad Lijevo(uvijek sam volio tu tribinu).Sav sretan kak ću gledat super tekmu.I krene!Najdaži moj Vartkes jedini,za sve na svijetu ja dao te nebi,za NIŠT!!!!!!!!Ide tekma,meni se ok čini sva postava(fala kurcu da Posavca nije stavil od početka).I onda Lučić dao gol.Ja divljao ko lud.Kažem,još jedan gol 1.poluvremenu i na konju smo.Šteta,ipak nije bilo gola.Sljedeće poluvreme...(ove nekam otišle,mene boli kita,Marek je bio iznad mene pa sam s njim bil).I ono GOL!!Skačemo ko ludi.I onda jebeni pomoćni zaleđe negdje vidio(nije ga bilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).Ja pizdim ko lud!!!!!!Idemo dalje...Kako tekma odmiče mi dolazimo do 2:0.I onda Vugrinec dao gol.Nemogu krivit golmana.Praktički 1 na 1 bilo.Malo bi obranu zašpotal,samo to.Tužan sam bio.Prestao sam vjerovat u Varteks da će stičć to.Ali onda od 80 minute,3:1,ludnica,4:1,još veća ludnica i onda 5:1 za nas!!!!!!!!Ja sam poludel.Zaboravio da su nam dali gol u gostima i da mi moramo još jedan gol dati.Damn!!Šteta.Sudac je bio Alojzije Š(Š)upraha.Prokleti podmićeni cigan sa Nedeljanca.Pička mu mila mater!!!!!!!!!!1Produžio 2 minute!!!A ono 5 gola palo,penal,autovi,prekršaji itd...Trebalo je 3-4 biti.I ja vam ljudi kažem.Mi bi im dali još jedan gol da smo toliko vremena imali.A sudac je još skratio nekih 50 sekundi utakmuca.Pa dajte molim vas!!!!!!!Kako njemu mogu dati da sudi finalu KUPA koji vodi u UEFA-u??????Završila tekma.Plakao sam iako nisu Iva i Danijela skužile,ali sam pljeskal ko kreten samo zato jer sam jer je Varteks sada klub za koji navijam do daske i zato jer sam imal pravo da ćemo stići Riječke pičke.Znao sam!!!!!!!!!!!Zamislite,gol koji su nam doma bezveze poništili,penal koji je Žilić Benku obranil,dvaput smo pogodili okvir gola doma(jednom prečka,jednom stativa).Recimo da je 7:5 sve ukupo trebalo biti.Još koji gol od ovih prečke.Ljudi to je 8:5 za nas i Rabuzinovo Sunce k nama!!!!!!!!!!!!!!!
E sad da donesem zaključak.Hrvatski klupski nogomet je pokazao što je!Da u finalu padne 10 golova između Rijeke i Varteksa,to niti najveći optimisti nisu mogli očekivati!Ali ja jesam!Nije da se hvali,ali kmetovi iz razreda mogu potvrdit moje riječi kad sam rekel da ćemo ih stići i pobjediti.Uglavnom, da za finale Kupa stave ove suce kaj su sudili to je sramota,velika sramota,dapače OGROMNA!!!!!
Ja za naš poraz krivim troje ljudi:Alojzije Š(Š)uprahu zbog neopisivo lošeg suđenja koje nije nikako zadovoljilo finale Kupa Hrvatske,pomoćnog suca koji nam je vjerojatno uzeo pehar pred nosom zviždajući nepostojano zaleđe.I na kraju krivim Leona Benka zbog promašenog penala koji bi nam da ga je zabio u Rijeci donio pobjedu.Ova utakmica je dokazala da zlato nije sve što sija.To nikako.Varteks sa tako malom financijskom moći kakvu ima da utrpa PETARDU Žiliću i Rijeci,to je nogomet.Ja ću glasno i ponosno izjavit da je Varteks pokraden i da je zaslžio pehar isto kao i Rijeka.
A na kraju ću pohvalit Armadu.Svaka njima čast jer su nam pljeskali poslije tekme(Varteksu).Svaka im čast.To su navijači kad ih 2000 dođe tako daleko da bodre svoj klub.Evo ljudi točka(.).Mislim da sam se dovoljno jasno izrazio da je Varteks pokraden i svakako bi preporučio da pogledate na Iskon.hr izjavu Zlatka Dalića.
Pozdrav Ines,Anji,Jani,Andrei,Ivi,Danijeli,Čorkiju,Ciciu,Zecu,Biščeviću,Tomeku i pusa navedenim curama...
Roger&Out

- 21:36 - Napisi foki komentar (24) - Isprintaj foku - Nesto foki nepoznato