Image Hosted by ImageShack.us

subota, 01.04.2006.

Naslov

Bas danas uzeo Da Vincijev kod u nadi da ce opravdat svu tu jebenu prasinu koju je zdigel i sva ta hvaljenja.A kad ono...sranje...necitljivo.Ali sad sam tek na pocetku pa ce valjda kasnije se malo uozbiljit.Inace knjigu sam ueo samo reda radi tako da mogu rec da sam procital,a bas me i zanimalo dal vredi.
Uz to jos citam Kuma.Pogledo sam filmove nekoliko puta,ali mogu reci da je knjiga nesto posebno.Ima jako dobrih opisa likova,Obitelji,...Svakako nesto najbolje kaj sam cital.
A sad da promjenim temu.Danas se igraju ogromne tekme.Varteks-Hajduk i Real-Barcelona.Oba dvoje gledam,a na Varteks idem direktno u 5:40.
Nego,ovaj vikend zakurac bio,nista zanimljivog,osim Kuma i sta me neka cura po guzici šljopila.Dosadno.
Ali najgore od svega je to kaj sam blog otvoril i kunem dan kad sam to napravil jer je to nesto najlosije kaj sam videl.

- 15:40 - Napisi foki komentar (26) - Isprintaj foku - Nesto foki nepoznato