Mu2ej u5p0mena...

četvrtak, 23.03.2006.

Bljb BLjb Bljb

Pošto su se Šunka i Kmmja proslavile, njihova "veza" postala je hit na faxu....
sad se svako malo svi žele ljubit....
My god....đizzzzzzzzz...
ok...thumbup
sve bi bilo ok, al te cure traže da ih se slika i da se njih stavi na blog.
O tom ću još razmislit....
Samo ako vi izrazite ogromnuuuuuuuu želju...

Uglavnom, znate da mi stari radi u jednoj firmi u Njemačkoj....
Znate da mi je stara našla kavenu žličicu u džepu od jakne...

I jučer zove mene stari...
Sav je nadrkan.
"Molim te da prestaneš uživat droge dok si još počeo.Ti si mlad i zgodan momak i nemoj si dopustit da si sjebeš život!!!"rofl

Ja ne kužim o čem je riječ.
Kad sine meni da je stara nasrala priče...
A ljudi moji....
Nasrala mu je da sam ovisnik o heroinu i da grijem sva ta sranja na žlici, da sam zato i upisao kemiju da ja to sve lijepo naučim....

OK!
Sad ide najbolji dio....
Nasrala mu je kak sam često na netu...Zašto????
E pa zato jer dilam drogu u Ameriku....
Pazi ti to...putem telefonske žice i adsl-a....rofl

Ja nemam riječi.bang
Stari je raspižđen.
Dolazi u Hrvatsku uskoro, za Uskrs...
Najavio mi je edukativan razgovor o drogi i kriminalu....
sve me strah ....
LOL

Ah ti starci, jebu te , al bez njih ti je teško dok si mlad...
Bit će bolje...(tješim se bar!!!)
Pozdrav

Barbara, još malo i...........
naughty

- 22:50 - Komentari (20) - Isprintaj - #