Lass uns laufen bis die Nacht sich erhellt und bis der letzte Regen der Welt über uns zerfällt
Dunkelheit

Credits:HumanoidCity_Designes

Selimo se na Mars, zemlja je preblizu za nas

Ja:
Image and video hosting by TinyPic

- Zovite me Ana
- Music/internet/drawing addicted
- 15
- 2.r Opće Gimnazije Beli Manastir
- Baranja

I aint gonna do what I don't want to,
Im gonna live my life.
Shining like a diamond, rolling with the dice,
Standing on the ledge, show the wind how to fly


Image and video hosting by TinyPic


Believe that the sun will shine tomorrow
And that your saints and sinners bleed
We weren't born to follow

You gotta stand up


Image and video hosting by TinyPic

First you need
That's what you get for falling in love
Then you bleed
You get a little but it's never enough
On your knees
That's what you get for falling in love
And now this boy's addicted cause your kiss is the drug


Image and video hosting by TinyPic

Tell the sun don't fall, so we'll never forget.
Heaven forbid, well aware of your sins.
In the wake I'll be just like the rest.


Image and video hosting by TinyPic

Wir bleiben immer, schreiben uns in die Ewigkeit.
Ich weiss das immer, irgendwo was bleibt.
Wir fühlen, wir sind fürs Ende nicht bereit.
Wir sterben niemals aus, Ihr tragt uns bis in alle Zeit

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

17.09.2010. , petak , 20:12
zoom into me- time to know me better!

FACTS
- rođena sam 29.5.1995
- živjela sam u Osijeku
- s tri godine sam se preselila u Baranju
- imala sam astmu sve do prvih naznaka puberteta
- često sam bila u bolnici
- sa 4-5 godina sam imala 15 kila. Bila sam živi kostur
- u školu sam krenula sa napunjenih 5 godina (9 mjesec 2000)
- prvi mi se prijatelj zvao Saša
- uvijek sam voljela biti u naručju samo muških osoba
- sa 4 godine mama me potkupila sa spomenarom u zamjenu da ostavim bočicu
- u osnovnoj sam bila u malom razredu od samo 8 učenika
- živim u malom selu i imam malo prijatelja
- prva "prava" prijateljica je bila 2 godine starija od mene. Pod navodnicima je, jer da je bila prava,
i dalje bi bile najbolje. Družile smo se oko 9 godine, od moje treće. Iskorištavala me na sve moguće
načine, a i dalje sam joj opraštala. Bila sam premala, sve što sam znala bilo je oprostiti
- drugu "pravu" prijateljicu znam od prvog osnovne. Počele smo se družiti u 7. razredu, a ranije se nismo
podnosile. Također pod navodnicima jer se već mjesec dana nismo ni pogledale (opisano u nekom od prijašnjih
postova)
- treću pravu prijateljicu poznajem od 1999. Od malena smo se družile, možda i pre kasno shvatile koliko smo slične,
9 godina kasnije. Jedina je osoba kojoj mogu sve reći i za koju ponosno govorim da mi je najbolja prijateljica.
- rijetko tko mi paše kao osoba, možda sam previše izbirljiva, ali teško mi se prilagođavati drugima
- prvi puta se ludo zaljubila u 7. razredu. Bilo je veoma komplicirano. Tadašnjoj bff i meni se sviđao isti dečko. Prvo je ona bila s njime, zatim ja, kasnije opet ona i zadnji put ja. Nije li to kao dijeliti dečka o.O
- također jako izbirljiva i među dečkima. Određene osobe su krive za visoki kriterij
- volim sanjarati, možda i previše. Često zaklopim oči i živim u nekom drugom svijetu, s drugim osobama
- volim crtati. Uvijek negdje nešto škrabam, po stolu, bilježnicama, zidu. U mojoj sobi na nekoliko mjesta ima škrabotina po zidu.
- dan mi ne može proći bez glazbe, popodnevnog spavanja, komadić nečega slatkog i virtualnog prostora
- volim strane jezike, posebno njemački. I ne, ne zbog glazbe koje slušam. Već 7 godina ga učim i nije mi dugo
trebalo da se potpuno "zaljubim"
- Volim dinosaure <3. Pomalo čudno, znam
- Imam poseban stil i ne volim svrstavanje u nikakve subkulture. Nosim i slušam ono što želim i ne volim se
ograničavati u ničemu. Volim svu glazbu osim narodne.
- Brzo i lako mijenjam raspoloženja. Jedan tren sam hiperaktivna dok sam već drugi tren bijesna ili tužna
- U trećem razredu osnovne otišla sam doma iz škole bez torbe. Iskreno, ne znam ni ja kako
- Smijem se smiješno i u većini slučajeva mi krenu suze na oči. Uvijek sam nasmijana i onda kad mi je najmanje do
toga. Ne volim drugima pokazivati da nešto nije u redu
- Volim pjevati- samo kad sam sama. Ne mislim da pjevam loše, a ni dobro. Dobro je sve dok i ja tako mislim
- Više vremena radije provodim sama nego s nekom osobom, dok mi ponekad baš netko treba
- Nisam imala dečka godinu dana. Dosta je to vremena, a za neke stvari i krivim sebe. Previše sam izbirljiva i
sramežljiva da bi nešto poduzela
- Mrzim kraj osmog i deveti mjesec. Mučim se s nosom cijelo to vrijeme. Inače alergična na ambroziju,
kućnu prašinu i grinje
- Trenirala sam odbojku ali sam morala prestati prošle godine kada sam upisala srednju
- Planiram si budućnost nakon srednje. Upisati fakultet, završiti ga, naći stan u velikom gradu i udati se poslije
25.
- Veliki san mi je bio završiti medicinsku i biti kirurg što je nažalost propalo
- U novoj okolini i među novim ljudima sam najčešće šutljiva, a kada bolje upoznam sve oko sebe otvorim se
i budem ja- brbljiva, uvijek nasmijana, dugog jezika
- Volim upoznavati nove ljude i imati puno prijatelja, što nažalost nemam
- Bojim se buba i ostalih stvorova koji nemaju dlaku
- Ne volim čitati. Rijetko kada se odlučim za neku knjigu, sama. Dosad najbolja je Crni Mačak
- Mrzim svoju prirodnu boju kose- svijetlo smeđu i s guštom sam se ofarbala u ljubičasto.
- Volim puno i dugo spavati i ne prođe dan kada ne spavam popodne. Često sam izgubljena kada me se naglo probudi
- Tvrdoglava sam i teško popustljiva. Ponekad radije "lupam glavom o zid" nego napravim nešto očito
- Nikada nisam bila zadovoljna sobom i puno toga bi promijenila počevši od fizičkog izgleda
- Sanjam o tome da će mi se ostvariti snovi!

Image and video hosting by TinyPic


Znam da ovo neće nikoga previše zanimati, nit zapravo itko želi znati nešto posebno
o meni. Sve ovo sam prvotno napisala radi sebe (pogledaj predzadnju crticu).
Kažu da se prvo moraš svidjeti sam sebi da bi se svidio drugima. Pokušala sam ukratko
napisati nešto o sebi, mane i vrline- sve što čini čovjeka, a onda raščistiti sve sama sa sobom.

Don't stop dreaming because there is no wrong in wanting something more!




Komentari (25) - Isprintaj - # Komentari On/Off