Lass uns laufen bis die Nacht sich erhellt und bis der letzte Regen der Welt über uns zerfällt
Dunkelheit

Credits:HumanoidCity_Designes

Selimo se na Mars, zemlja je preblizu za nas

Ja:
Image and video hosting by TinyPic

- Zovite me Ana
- Music/internet/drawing addicted
- 15
- 2.r Opće Gimnazije Beli Manastir
- Baranja

I aint gonna do what I don't want to,
Im gonna live my life.
Shining like a diamond, rolling with the dice,
Standing on the ledge, show the wind how to fly


Image and video hosting by TinyPic


Believe that the sun will shine tomorrow
And that your saints and sinners bleed
We weren't born to follow

You gotta stand up


Image and video hosting by TinyPic

First you need
That's what you get for falling in love
Then you bleed
You get a little but it's never enough
On your knees
That's what you get for falling in love
And now this boy's addicted cause your kiss is the drug


Image and video hosting by TinyPic

Tell the sun don't fall, so we'll never forget.
Heaven forbid, well aware of your sins.
In the wake I'll be just like the rest.


Image and video hosting by TinyPic

Wir bleiben immer, schreiben uns in die Ewigkeit.
Ich weiss das immer, irgendwo was bleibt.
Wir fühlen, wir sind fürs Ende nicht bereit.
Wir sterben niemals aus, Ihr tragt uns bis in alle Zeit

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

13.04.2010. , utorak , 19:52
Dižem srednjak svijete, radije ostaje dijete.

Škola je opet počela. i sad nema stanke
do 18.6. i tako me naživcira kad mi neko kaže
sad se moraš potrudit za kraj. ma kakav kraj
još puna 2 mjeseca, a meni se ful neda bit odgovorna
što se tiće škole. redovno učenje i sve te spike
nee. kod mene to nevrijedi ja sam totalni kampanjac
i drugačije ne znam. nit želim mijenjat svoje navike.
ide mi i ovako, iako šlepam s par predmeta, tj. latinskim -.-,
snalazim se.
Image and video hosting by TinyPic
i sve one priče: nisi više mala možeš neke stvari
sama napravit, ili što si starija moraš bit odgovornija,
ne možeš se više tako ponašati, ne možeš
više to raditi, ne onako, ne ovako. ja radije
pustim da srugi sve rade za mene. ne zato jer
to žele, nego zato jer se ja recimo tako ponašam xD
eto na tom polju sam jako neodgovorna.mislim da
se dosta toga moglo i za ključiti po prijašnjem postu
rez,rez. haha. napravila sam glupost, barem za neke
a meni je to smiješno. dijete u duši. i ne radim ništa.
nije da sam vani po cijele dane. baš suprotno, ja spavam
po čitave dane. to mi je veći gušt nego biti vani.
nisam razmažena, to ne. samo ne volim nikakav
autoritet i poprilična sam svađalica pa mi radije
popuste nego troše živce. morate priznat bolji
način nego moljakat za nešto mouthwash
Image and video hosting by TinyPic
nene. nije da sam skroz neodgovorna. puno
ozbiljnije shvaćam neke situacije i sagledam ih
na sve moguće načine. najčešće ne radim ništa nepromišljeno
barem mi tako kažu...

eto dosta filozofiranja
do slijedećeg pisanja
pozz




Komentari (36) - Isprintaj - # Komentari On/Off