Lass uns laufen bis die Nacht sich erhellt und bis der letzte Regen der Welt über uns zerfällt
Dunkelheit

Credits:HumanoidCity_Designes

Selimo se na Mars, zemlja je preblizu za nas

Ja:
Image and video hosting by TinyPic

- Zovite me Ana
- Music/internet/drawing addicted
- 15
- 2.r Opće Gimnazije Beli Manastir
- Baranja

I aint gonna do what I don't want to,
Im gonna live my life.
Shining like a diamond, rolling with the dice,
Standing on the ledge, show the wind how to fly


Image and video hosting by TinyPic


Believe that the sun will shine tomorrow
And that your saints and sinners bleed
We weren't born to follow

You gotta stand up


Image and video hosting by TinyPic

First you need
That's what you get for falling in love
Then you bleed
You get a little but it's never enough
On your knees
That's what you get for falling in love
And now this boy's addicted cause your kiss is the drug


Image and video hosting by TinyPic

Tell the sun don't fall, so we'll never forget.
Heaven forbid, well aware of your sins.
In the wake I'll be just like the rest.


Image and video hosting by TinyPic

Wir bleiben immer, schreiben uns in die Ewigkeit.
Ich weiss das immer, irgendwo was bleibt.
Wir fühlen, wir sind fürs Ende nicht bereit.
Wir sterben niemals aus, Ihr tragt uns bis in alle Zeit

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

28.02.2010. , nedjelja , 18:42

heii.
ovaj tjedan stvarno svačega i dobrog
i lošeg. mada više lošeg.. al ajd nono
aj prvo.. u četvrtak smo bili na županijskom
natjecanju iz odbojke i donjem miholjcu.
aj prvu utakmicu smo skoro pobjedile
al nam je set loptu sjebala jedna cura servom namcor
drugu utakmicu smo igrali s osiječkom 1. gimnazijom.
a šta da kažem ubili su nas. deaddead
jučer bio rođendan od moje frendice.
u početku bilo sve oke. bili kod nje, zezali se
i tak... i negdje oko 8 dogovorili se mi da idemo
van u B.M. Otišli u Master [jedan kafić ] i mal kasnije
došo jedan dečko koji mi se veri mač sviđa :$:$
i tak pričali mi mal i ode on.
i kasnije oko 2 kad sam već bila doma odem ja
na fejs. i imala sam šta vidit. jedna moja frendica
s kojom sam bila jako dobra je s njim burninmadburninmad
i raspitala se ja sta je to bilo. ugl. on je bio zuja
i ona ga je otisla zbarit. i tam su se uzvalili i on je reko
jednom dečku preko telefona da ju pita hoce bit s njim
i ona je pristala. preočajno -.-
a ona je tek nedavno prekinula sa svojim dečkom.
negdje oko pola 4 ujutro mi je taj njezin bivši poslao
por.. pa smo se dop.. ma boli me sad. dečko je sladak :$
stvarno me razočarala nono

Image and video hosting by TinyPic

stvarno sam ljuta.. još jednom sam naučila da ne vjerujem svakome -.-

Pokušavam ti reći... Pokušavam ti dati do znanja...
Umirem da ti pokažem... Borim se da te dobijem...
Nakon što si me imala, otišla si i ostavila si me.
Okrutno je to kako si me spalila, ali ja volim i način na koji si me povrijedila.
Ne... Nikad te neću pustiti da odeš...
Ne... Mrzim što te toliko trebam

e attention e



Do slijedećeg pisanja
pozz

jaoo.. ovo sam morala stavit.. a jadan emač.. kak se osramotio no a baš mi ga žao

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

do slijedećeg pisanja
pozz




Komentari (7) - Isprintaj - # Komentari On/Off