Islamski brak upoznavanje - Vukovar

srijeda , 16.01.2019.

ISLAMSKI BRAK










Dating Site: Islamski brak upoznavanje






En-Nisa, 3 i rijecima Allahova Poslanika, sallalahu alejhi ve sellem: Sklapajte brakove i mnozite se, jer cu se ja sutra na Sudnjem Danu ponositi vasom brojnoscu pa makar i nedonoscetom. Mi smo vas od muskarca i zene stvorili... Kada covjek zeli bracni odnos sa svojom zenom neka prouci: Bismillahil~alijjil~azim.



islamski brak upoznavanje

Svi smo mi spremni slušati govor na ovu temu, pa čak i druge posavjetovati, međutim kada našoj kćerki prosci pođu kucati na vrata, tada počnemo kalkulisati dunjalučkim digitronima. Allahu podari mi dobrog potomka, ako je Tvoja odluka da izade iz moje kicme. Oni saraduju radi igre i sporta; ujedinjuju se radi izvrsenja posla koji je odvec veliki za jednu osobu, kao sto je izgradnja kuce. Salamu alaykum halali sestro ali novotarija nikad nemoze koristiti, nego samo steti.



islamski brak upoznavanje

ISLAMSKI BRAK - Gospodaru naš, podari nam dobro na ovome svijetu, i dobro na budućem svijetu i sačuvaj nas džehennemske vatre. Allahu, podari mi bereket u zeni i podari bereket mojoj zeni u meni.



islamski brak upoznavanje



ISLAMSKI BRAK ( izazovi - problemi - rješenja ) - Elvedin Pezić, prof.
Iz ovog braka rodili su se Hasan i Husejn za koje je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao da su najugledniji mladići među stanovnicima Dženneta. Međutim, upravo taj staratelj, otac djevojke, a i njena majka često dadnu prednost bogatom i uglednom nad bogobojaznim i moralnim mladićem, zaboravljajući pri tome riječi Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem: ''Kada vam dođe prosac sa čijom ste vjerom i moralom zadovoljni, oženite ga! Dova za neudate i neozenjene U ime Allaha, Milostivog, Samilosnog Allahu, molim Te svojim svjedočenjem da si Ti Allah, i da nema božanstva osim Tebe, jedinog. Imam el-Gazali primjecuje da: Jedna od koristi braka jeste radost druzenja sa partnerom, njegovog gledanja i uzajamnog zabavljanja, cime se srce osvjezava i ojacava za ibadet, jer dusa je sklona dosadi i zanemarivanju obaveza kao necega što joj nije prirodno. Molim Te ispuni ovu moju potrebu, prekini moju samoću, otkloni moju nevolju i brigu, podari mi čestitog bračnog druga, da Te mnogo veličamo i slavimo, da Ti tesbih činimo, da Te stalno spominjemo. Svaki usamljenik, ili udovica koja zivi sama, ili ostavljena polovina para, reci ce vam da je moguce prezivjeti i nasamo, pa ponekad i uzivati u ovom zivotu jer ste slobodni biti sebicni i raditi sto zelite bez obracanja paznje na potrebe i zelje drugih. To je moguce uciniti, ali je to dug i mukotrpan proces. Kada krene kući on će, kao znak ljubavi, kupiti supruzi cvijeće, kolač, čokoladu, nešto od namještaja, itd.

[Free dating site cleveland ohio|Cougar dating meaning|Odessa dating scams]






Oznake: ISLAMSKI, brak

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.