28.02.2007., srijedaI am in trouble....Yes again....

(__/)
( 0,O)
( > < )

Joj opet kasnim...Ali naravno nitko me neće ni čekati...i ii. iii...Ma neznam o čemu sve nisam razmišljala kad bi se ujutro probudila...kako mi se ne sviđa kosa jer je prežuta..kako mi se ne sviđaju oči jer su Barbikasto plave....Ali nasreću tu su uvijek bili starci koji bi rekli: KASNIŠ!.....NAravno ni riječi o omojoj prežutoj kosi...Tako tipično.Uvijek pokušavaju poreći istinu.

"Trixy opet kasniš.Na kraju dana ostaješ još jedan sat--Kazna." jednostavno mi je rekla profesorica nakon što sam pola sekunde zaklasnila na sat,,,,

-Idemo popodne do Nine?- pitala me Brooke.
-Nine? Što joj je?-
-Ma neka viroza ali su je starci poslali u bonicu.Znači ideš li?-
-Ajde ok!Ti Haley..Anna?-
-Ja nemogu...Proba s gitarom.- slegnula je ramenima Haley
-Da stvarno ja sam imala jučer. A ti Anna?- pitala ju je Brooke
-Ja hoću..Pa ona mi je najbolja frendica...Mislim osim vas!- nasmijala se i lupila nas sve.Iako je bila skoro najmanja od svih nas bila je snažna da nas je sve da je htjela mogla srušiti niz stepenice niz koje smo sad silazili.
-Idu i Will i Peter i Matt i Roby... - nabrajala je Brooke skakutajući niz stepenice.

Očekivala sam da će me pustiti da idem i moja očekivanja su se ispunila u 4:50 Brooke mi je pozvonila na vrata i otišle smo se naći s ostatkom. Krenuli smo.Bolnica je bila blizu moje kuće tako da smo brzo došli.Svašta ser promjenilo u toj bolnici otkako sam zadnji put bila...Liftovi...Ma ionako nije važno.
Nina nas je čekala..Namijala se kad nas je vidjeli ali onako bolesno.Imala je neku virozu.Ništa ozbiljno...Smijali smo se kao budale,neznam tko je počeo ali uskoro su se svi lupali po guzicama i ja sam se automatski skrila u kut. Šteta jedino što dežurni doktor nije shvatio zezanciju pa nas je istjerao van....

-Ne da mi se ići doma.- rekao je Will pa smo odlučili otići na garaže blizu bonice.I blizu moje zgrade.
Nije to baš bio ugodan put ako uzmemo u obzir da smo se provlačili kroz prostor metar visok
i pola metra širok....A da bio je mrak,mrak a netko je cijelo virjeme kgovorio kako tu ima mrtvih mačaka.Žohara i škorpiona i štakora.Ajde ti uživaj!

| 20:32 | Komentari (43) | Isprintaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

blog

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Linkovi
Likovi
design