15.02.2007., četvrtakAll over again...

Ej!Odlučila sam prekinuti pisati onu priču..Nekako mi se radnja prebzo odvijala a opet mi je nešto falilo...
Evo sad ponovno ubacujem sve likove izpočetka tako da....

"Why...do you always do this to me...", šaptala sam više za sebe u zadnjoj klupi u učionici matematike...Vjerovatno možete zaključiti da sam se nasmrt dosađivala..
"Znači Trix..Dosadno ti je..." pitala me Brooke koja je sjedala klupu ispred meen...
"Ne nije...Umirem..To je iskreno jako zabavno..." reklas am odgovor koji je odgovarao njenom pitanju...Glup odogovor.

Konačno je zvonilo...Pustila sma kosu koja je do tad bila zavezana u rep i pokupila sve svoje stvari.Haley i Anna već su čekale kod vrata jer naravno one svoje stvari nisu ni izvadile.Nakraju smo sve tri čekale Brooke koja se zadubila u odgovaranje Willove poruke da nije ni čula zvono.Vjerovatno je shvatila da je zvonilo kad je ostala sama u razredu...

"Gdje ćete?" pitala je Haley
"Ja imam navijačice...I sve imamo navijačice...Šta ste zabpravilE?!" odjednom je viknula Anna..Bila je u pravu JA sam potpuno zaboravila na navijačice.
"KaD?" pitala je Haley dokazujući da nijedna od nas zapravo ne brine baš o tome..:)
"u četri.."sjetila sam se...
"Proći ću sve vas...Da provjerim da slučajno niste zaboravile-" nasmijala se Anna i sve nas lupila...To joj nije trebalo...

Ušla sam u svoj stan...kao i obično svi su već bili tamo..Mama,Tata i brat...Nisam se ni obazirala na njih ravno sam odšetala do svoje sobe...nekako sam izvukla i našla kostim od navijačica...probala sam ga i SHIT! Bio mi je uzak...Ne mal da se raspadao na meni samo uzak...Ako još tome dodamo da sam ga zadnji put obukla prije7 mjeseci....Nasmijala sma se i bacila ga u torbu zajedno sam starkama...žutim..Bile su dio kostima...


Jesam li rekla da ubacujem likove...Ako nisam evo sad kažem! :)



| 19:43 | Komentari (21) | Isprintaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

blog

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Linkovi
Likovi
design