My life!!

nedjelja, 20.03.2005.

Friendship...

Pa, došlo je vrijeme da napišem nešto pametno. A kaj? Evo naprimjer, prijateljstvo. Najviše na svijetu cijenim prijateljstvo. To je nešto što treba svakome od nas. Osoba, ili još bolje osobe, na koje se možemo osloniti i kojima možemo vjerovati. Svima nam je potreban netko s kime ćemo plakati kada smo tužni i smijati se kada smo sretni. Prijatelji su važni i vrijedi se potruditi oko njih jer tako ćemo biti sigurni da imamo nekoga uz sebe do kraja. Ja imam puno prijatelja (a vjerujem i svi ostali), ali samo neki od njih su oni pravi na koje ću se moći osloniti kada mi bude najteže.

FRIENDS

Are we friends or not?
Once you told it to me,
but i forgot it :)
If you are, tell me again, honestly,
so i can say I'm here for you.
About all friends i know, you are one that i won't forget.
And if i'll die before you, i will go to the heaven and i will wait for you there!

- 15:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • A kaj da kažem. Jednostavno sam savršena. Pisat ću o svemu što mi padne na pamet...

Linkovi

Cool blogs...