četvrtak, 23.03.2006.

Kraj svijeta

Evo što neki ljudi misle o kraju svijeta...

Neki smatraju da nije jos dugo ostala do kraja svijeta.
Udarci meteora,ili neke druge katastrofe ce nam uskoro donijeti kraj.
Ima cak i onih koji spominju i odredenu godinu kada ce se to desiti.

Ma te priče su po meni gluposti.Ne mislim da ljudi nisu imali viziju,ali tko može reći kakva će biti budućnost.Oni samo vide varijante,ali to ne mora nužno biti tako.Mi krojimo svoju sudbinu,kako na indvidualnom,tako i na kolektivnom planu.

Upravo taj kolektivni plan i zabrinjava neke.
Industrijskom revolucijom ljudi su toliko toga unistili na ovome svijetu,sto nasi pretci tisucama godina nisu. Masine su napravljenje da bi zamjenile ljude,kao ljudi ce onda imati vise vremena.Medutim desilo se da ljudi imaju sve manje vremena!

Gledala sam film o Nostradamusu,i dugo,dugo nisam mogla zaspasti.Svi znamo da je do sada predvidio sva velika zbivanja.Npr.predskazao je 2.Svjetski rat,i Adolfa je skroz tocno opisao kao i njegovo znamenje.Predskazao je ubitstvo Kenedya,let u Svemir,nove bolesti,glad u Svijetu itd.itd.Zadnje sto je predskazao je Raspad nase Planete,ali,strucnjaci ne mogu da odsifruju kada tocno,u svakom slucaju,po Nostradamusu doci sei nasoj Planeti kraj.

Ja se pobojavam da bi kraj svijeta mogao doci - ako se ljudi nastave ponasati kako se sada ponasaju (a nema izgleda da ce se opametiti). Eto, neke drzave navodno prave tajno (ili su vec napravile) atomske bombe - pitanje je sto ce im to?

Čini mi se da je Nostradamus predvidio i treći svjetski rat (islamski svijet protiv krsćanskog). Ako do toga dođe (nedaj Bože) onda bi moglo biti krvi do koljena, a možda i kraj svijeta ako se počnu atomske bacati...
Inače nebih želio vjerovati u kraj svijeta nikako...ali sitacija u svijetu mi ne izgleda ruzicasto....

Sad...što vi mislite?!

HUGS&KISSES kiss wave


- 19:17 - Tvoje riječi ( 70 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>