utorak, 17.01.2006.

Napokon novi post..

Haj ljudi..sorry kaj vam se nisam tak dugo javljala.

Inače...nema ništ novog. Nažalost praznici su gotovi i škola je počela. Tak je dosadno..skoro sam zaspala pod povijesti..a i pod drugim predmetima nisam bila daleko. Da su bar praznici duži..joj..dala bi sve da još uvijek spavam do 1, da idem van svaku večer, da nemoram učit..ali hey! tak je kak je a ja tu nemrem ništ promjenit. Praznici su bili super. Izlazila sam van s društvom. Prespavala sam kod Une i bilo je super. Ostale smo budne do 5, a kaj smo delale...bolje da neznate. Uglavnom glupirale smo se, smijale ko budale, slikale se(zbrisala sam slike jer su bile..to nemogu opisat riječima..ajme!) i tak. Kod Antonie na rođendanu je bilo super. Bile smo Antonia, ja, Una, Petra L., Marija, Katarina i Karla. Zabavile smo se u Holly-u. Prošlu subotu u Holly-u je bilo malo dosadno, tak da ako niste došli, niste ništ propustili. U subotu su me dvije osobe jako razočarale i mislim da više neću imat puno posla s njima. Neću nikog imenovat ali par njih zna ko to je.

Neznam kaj da vam još napišem..uglavnom to je to. Napisat ću novi post uskoro!

Goodbye i pusa svima!!!!!! :)

- 20:49 - Tvoje riječi ( 70 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>