subota, 19.03.2005.

Napokon! oprostite na zakašnjenju...

sumnjam da sam vam nešto puno falila, ali žao mi je što me nije dugo bilo...
jednostavno nisam mogla ovaj tjedan doći do interneta, a ionako je bio prilično naporan tjedan. na kraju me ovaj kašalj natjerao da ostanem doma srijedu i četvrtak, ali sam u petak otišla u školu jer mrzim biti doma cijeli dan!
ali, u školi me nisu dočekale vesele vijesti... ona moja zaljubljenost, hmmm, čula sam se s njim dok sam bila bolesna i sve divno krasno i još u vijek mi svi govore da tu nešto mora biti, da se vidi... da, i od izvora sa njegove strane sam čula da je govorio nešto u stilu da mu se sviđam... i onda u petak čujem da je u međuvremenu upoznao neku i da vjerojatno nešto mute... da ona, kao, samo oće brijanje i tak...ne znam, ali ja od sad odustajem od njega! jednostavno moram! imala sam svoju priliku još prošle godine i zeznula sam ju (duuga priča) i sad sam mislila da bi nešto možda moglo biti iako se nisam htjela nadati (ali kad ti svi govore, ne možeš se oduprijeti nadi) ...očito sam se zeznula... tj. on me zeznuo. ne znam da li to uopće zna... eh...a eto, proći će me.

onda sam jučer bila u kinu(jedan od razloga zašto sam sada doma umjesto vani), gledala Fantoma u operi za glazbeni, i nije bilo loše :)) išla sam sa 3 frendice, s kojima obožavam provoditi vrijeme i dobro su nam i prošla ta 2ipo sata... mislim, nije opće loš film, glavni lik još k tome ima i fenomenalan glas, a i mi smo se trgale od smijeha kad smo ljude iz okoline stavljale u likove iz filma koji im na neki način odgovaraju; ali oni zbilja znaju neke scene oduuljuti...
no, i ja izgleda fakat znam oduljiti, evo, završavam :)
uživajte mi, PUSA!

- 21:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>